TAG: Liebster Award

Ahojte.
Názov príspevku vám asi napovedal, o čom to bude dnes. V krátkosti by som vám najskôr povedala základné pravidlá, ak neviete o čo sa jedná. Najskôr by som o sebe mala povedať 11 faktov, po tom by som mala odpovedať na 11 otázok, ktoré mi položila blogerka, ktorá ma nominovala a ako posledné by som mala vymyslieť 11 otázok pre 11 blogeriek, ktoré majú menej ako 200 nasledovníkov.

Tak, najskôr by som sa chcela poďakovať Emme, že ma nominovala do tohto tagu, pretože už veľmi dlho som chcela byť niekde nominovaná a dnes keď to prišlo, až ma to zaskočilo. Link na jej blog máte TU, určite si ho pozrite má skvelé príspevky a naozaj skvelý vkus! :)

Pokračujem 11 faktami, ktoré ste o mne možno nevedeli:

1. Milujem Lanu Del Rey. Niet pesničky, ktorú by som od nej nepoznala a ktorá by sa mi nepáčila. Intenzívnejšie som ju začala počúvať asi pred rokom a pol a stala sa z toho moja závislosť.

2. Moje najobľúbenejšie farby sú: biela, čierna, bordová a šedá. Najneobľúbenejšími sú: žltá,oranžová a zelená.

3. Najobľúbenejším youtuberom je Tess Christine, nájdete ju na Youtube pod menom TessChristine123. Neuveriteľne sa mi páči jej štýl a vždy sa teším na jej nové video.

4. Sushi, pizza a cestoviny (akékoľvek) sú jedlá, ktoré by som mohla jesť kedykoľvek. Všeobecne mám radšej slané ako sladké.

5. Vyhladla som pri fakte číslo 4.

6. Moje vlasy si odžili dosť. Mala som na nich čiernu, všetky odtiene hnedej, ryšavú a dokonca aj modré a fialové konce. Taktiež to bolo aj so strihmi. Teraz mierim na svetlohnedú.

7. Mojou najobľúbenejšou aplikáciou je instagram, dokázala by som na ňom stráviť hodiny denne.

8. Najradšej mám ročné obdobia presne tak, ako nasledujú v poradí čiže: jar, leto, jeseň, zima. Rada totižto nosím sukne a kožené bundy, takže na jar ideál.

9. Mám psa, má 7 rokov, volá sa Oskar a je to Yorkshírsky teriér. Ľúbim ho najviac na svete.

10. Študujem na matematickom gymnáziu v Nitre na Párov
skej ulici a matematika je predmet, ktorý neznášam najviac. Najradšej mám angličtinu a španielčinu (dúfam, že to tak aj ostane).

11. Najradšej na lete mám večery. Je teplo, no nesvieti slnko, takže sa nepotíme, ale zas sa nám ani nedrkotajú zuby.

Tak..toto bolo 11 vecí, ktoré ste o mne asi nevedeli. Teraz prichádzajú narad otázky od Emmky, takže let's go.

1) Kto ťa inšpiroval aby si začala blogovať? Alebo ťa to napadlo len samu od seba? 
Inšpirovala ma nuda, ktorú som zažívala koncom školského roka. Navyše pár blogeriek sledujem už skoro dva roky, no nikdy som nemala tú odvahu vytvoriť si vlastný blog. Až doteraz.

2) Natáčala by si niekedy v budúcnosti aj videá na Youtube alebo chceš mať iba blog?
Ak by som na to mala výzor a charakter, tak áno.

3) Máš radšej zlatú alebo striebornú? 
Jednoznačne zlatú, avšak nosím obe (nie spolu).

4) Páčia sa ti viac gélové alebo prirodzené nechty?
Ak má dievča pekné nechty, tak prirodzené.

5) Čo najradšej nosíš?
Práve teraz sú to skater skirts a voľné tričká a šaty.

6) Keby môžeš ísť  pozrieť na hocijaké miesto na svete kam by si šla?
Ak by sa to dalo, najradšej by som vyšplhala na vrch Eiffelovky a tam by som sedela a rozmýšľala.

7) Aké je tvoje vysnívané povolanie?
Princezná, haha.

8) Obľúbený interprét okrem Lany del rey?
Lizzy Grant, May Jailer.

9) Obľúbený film/seriál?
Filmy doma nepozerám, keďže ma nebavia, za to obľúbených seriálov mám viac než dosť, takže tu je pár: The Vampire Diaries, The Originals, The Lying Game, Pretty Little Liars, Teen Wolf, Gossip Girl..

10) Obľúbený herec/ herečka?
Nemám obľúbencov.

11) Obľúbené blogy?
Medzi blogy, ktoré najradšej sledujem patria blogerky z môjho okolia a to konkrétne 3:
Emma : emmmalie.blogspot.sk
Linda : lindatayllor.blogspot.sk
Kika: http://double-white.blogspot.sk/
A potom je to blog Vandy Jandy, ktorú väčšina vás pozná : http://vandajanda.blogspot.sk/
 a Petush, jej blog je tu : http://www.petushs.com/

Posledným krokom tohto tagu mal byť výber 11 blogeriek, ktoré majú pod 200 followerov. Problémom však je, že také blogy, ktoré majú pod 200 nasledovníkov a sledujem ich sú dva a to je Emmin a Kikin. Takže otázky zostávajú na Kiku a som zvedavá ako si počne.

1. Opíš sa 5 slovami.
2. Kto ťa najviac inšpiroval?
3. Obľúbené motto?
4. Obľúbená sociálna sieť a prečo je tvoja obľúbená.
5. Čo si si naposledy kúpila?
6. Obľúbený kozmetický produkt?
7. Obľúbené blogy?
8. Čo by si chcela robiť, keď vyštuduješ?
9. Ako si začala s blogovaním?
10. Jedlo, ktoré nemôžeš ani cítiť? 
11. Obľúbené obchody?

Tak, Kikuš, teším sa na tvoje odpovede a príspevok. Vám ostatným ďakujem za to, že ste venovali pár minút tomuto príspevku a vidíme sa čoskoro, možno skôr ako čoskoro. Zatiaľ sa majte :),


Komentáre

  1. ďakujem za nominovaniee :D :-*
    a stým instagramom a slaným jedlom sme na tom rovnako.. :D

    double-white.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára