PHOTO DAY: HELLO SEPTEMBER!

Ahoj september! A škola...
Jeseň je moje druhé najobľúbenejšie ročné obdobie hneď po jari. Možno je to preto, že sa blížia moje narodeniny, ktoré sú bohužiaľ až v novembri. Ale späť k téme: škola,
Ako viete, študujem už 5. rok na Gymnáziu na Párovskej ulici v Nitre. Až teraz začínam chápať, čo som si vybrala. Navyše, všetci hovoria, že 5. rok patrí medzi tie najťažšie, tak uvidíme ako to dopadne. Aspoň mi ostáva posledná záchrana - a tou je blog. Pridávam pár fotiek z dnešného slnečného dňa :) 

Hello September! And school...
Autumn is my second favorite season right after spring. Maybe it's because of my birthday that will be sadly in november. But let's get back to the subject: school.
As you know I'm studying 5th year at gymnasium in Nitra. I'm starting to understand now what I've chosen. And everybody tells me that 5th year is one of the hardest ones, so we'll see how it'll work out. At least I have my savior - my blog. I'm adding a few photos from today's sunny day :)











top - Forever 21
Sukňa (skirt) - Stradvarius
Topánky (shoes) - Stradivarius


a detaily:
and details:




náramok (bracelet) - Pandora
hodinky (watch) - Michael Kors

Dnes to bol iba jeden outfit, ale čoskoro mám pre vás pripravený príspevok moje outfity na týždeň (OOTW), takže uvidíme, čo z toho bude. Páčil sa vám príspevok? Tešíte sa, že sa začal školský rok? Ak áno, na čo sa najviac tešíte? Nechajte mi vaše názory a odpovede v komentári. Zatiaľ ahoj! :)

It was just one outfit today, but I have prepared for you post about my outfits of the week (OOTW), so we'll see what it will bring.Did you like my new post? Are you excited about the start of the school year? If yes, what are you the most excited abot? Let me know about your opinions and answers in comments. Bye for now :)


Komentáre

Zverejnenie komentára