MEMORIES (+iPhone 6 review)


Ahojte!
Dlho som sa vám neozvala, tak asi by už bolo na čase. A navyše, dnes máme veľmi pekný dátum - 11.11! Číslo 11 je proste super.

Prešla by som ale k téme dnešného príspevku. Začnem asi tou vedľajšou časťou a to je môj osobný názor na nový telefón od jablka iPhone 6. Keďže som jeho majiteľkou, myslím, že by som mohla pomocou tohto príspevku pomôcť ľuďom, ktorí váhajú či si ho kúpiť alebo nie. 

Začnem farbou, čo je asi to najmenej podstatné, ale dneska idem od konca, tak teda budiš. Mala som vyhliadnutý zlatý model tohto telefónu, no keď som ho zbadala naživo okamžite ma to prešlo. Mala by som sa poučiť konečne, že obrázkom netreba veriť, v skutočnosti to vyzerá všetko inak. Strieborný model a space grey sa mi však páčia.


Hey!
I haven't upload anything for a long time so it's time I guess. And today is a great date - 11.11! Number 11 is awesome!

Let's get to the point of this post. I will start from less important thing of this post and that is my opinion about new iphone. I am its owner so I think that I could try to help some people that want to buy it.

I will start with color because today I'm doing everything different. I wanted to buy the gold one but when I really saw it I changed my mind quickly. I should believe finally that some photos are just not so realistic. But silver and space grey look great.


Čo sa týka funkcií a výkonu - iPhone ako iPhone. Mala som predtým 4s, čiže som vynechala jednu generáciu, ale nemám pocit, že by som prišla oveľa. Áno, áno, keď si porovnáme 4s a 6 tak vidíme rozdiel hneď vo veľkosti - na to som si zvykala však veľmi krátko. No žeby mal nejaké nové funkcie? Možno pár, ale nemyslím si, že by boli také dôležité. Foťák má však lepší, takže selfie lovers niečo pre vás.
Nie som žiaden technický znalec, takže viac vám k tomuto asi povedať neviem. Ale ak by som mala urobiť záver, vyzeral by takto:
iPhone 6 zlatý si nekupujte, lebo nevyzerá dobre a ak máte malé ruky, tak to tiež nie je správna voľba.


About functions - iPhone is an iPhone. I had 4s before I bought 6 so I skipped one generation and I don't feel like I skipped so much. Yes, yes when we compare 4s and 6 we can see some differences in size - but I got through it very fast. But any different funcions? Maybe a few but I don't think they are too important. Camera is better of course so selfie lovers something for you.
I'm not any technical expert so I can't tell you more. But if I had to do  a conlusion it'd look like this:
Dont buy iPhone 6 gold because it's ugly and if you have small hands then it's not a good option either.


Samozrejme nikto so mnou nemusí súhlasiť, každý máme iný názor.Aspoň jedna zrkadlová selfie teda.

Nobody has to agree with me everyone can have different opinion. At least one mirror selfie.



Prejdem k tej lepšej časti a tou sú spomienky. Až mi prišlo do plaču, keď som si pozrela posledný krát fotky na starom telefóne. S telefónom som sa nejako dlho nelúčila, ale tie fotky vo mne vyvolali istý pocit smútku za starými časmi. Pridávam mix fotiek zo starého mobilu, nájde sa tu naozaj všeličo, dva roky sú dlhá doba.

Let's get to better part and  better part are memories. It almost made me cry when I was going through my old photos on my phone. I wasn't sad because of giving my phone away but the photos made me feel sad about old times. I'm adding mix from my old phone so there is absolutely everything, 2 years is a long time.



Som hladná. Zas.

I'm hungry. Again.




Žeby ukážka z room tour? Ktovie.

A view from room tour? Who knows.

                                                                                 





   Super koncert - jedno slovo: EXAMPLE!

           Great concert - one word: EXAMPLE!
             
                   
                    Môj malý miláčik Oskar.
             
                         My little sweetie Oskar.



Posledná fotka je pre mňa veľmi výnimočná, pretože je fotená na jednom z najkrajších miest na svete . čuduj sa svet na Slovensku. Fotkami ale dnes skončím, viac ich nebude, pretože som vybrala fakt len tie naj. Lúčim sa s vami a posielam pozitívnu energiu na zvyšok týždňa! 

-Bari


The last one is very special for me because it was taken at one of the most beautiful places - in Skovakia. But I will end this post with photos because I chose only the best of best. Saying goodbye and sending positive energy for the rest of the week!

-Bari

Komentáre

  1. Krásne:) aj ja rozmýšľam nad Iphonom6 ale väčšina vraví zr je zlý. Ja mám 5s a je celkom super až na to že je rozbitý. Fotky su krasne ! Najmä posledná :) kde je fotená ked sa mozem opýtať ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne vyhovuje, ale pokiaľ máš 5s, nekupuj si 6, podľa mňa je to zbytočné v tomto prípade. :) a tá posledná fotka je fotená neďaleko Liptovského Mikuláša, presný názov si už nepamätám bohužiaľ.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára