DAY IN VIENNA (+ new in)


Ahojte!
Dnešok bol konečne skvelým dňom, keďže som strávila (skoro) celý deň nakupovaním. Zo školy sme sa vybrali na vianočné trhy do Viedne, ktoré sa v mojom prípade skončili na Maria Hilfe Strasse. Celý môj deň sa začal budíkom o 6.10, keďže o siedmej som už musela ísť z domu. Ešte som spala, no po nástupe do autobusu som akoby zázračne ožila. Cesta bola dlhá, keďže náš autobusár nešiel rýchlejšie ako 90, a preto sme prišli do Viedne o štvrť na 11.
Najskôr sme mali hodinovú prehliadku pamiatok, ktoré aj tak nikoho nezaujímali, no aspoň sme mali možnosť pozrieť si Viedeň z bližšia. Pridávam pár fotiek, ktoré som znudená a umrznutá fotila.

Hello!
Today was finally a great day because I got to spend it with shopping. We went from school to Vienna (because of Christmas) but I ended up at Maria Hilfe Strasse.
My day started at 6.10 because I had to leave my house at 7.00. I was sleepy but after I got into our bus I started to feel alive. The road was long because our rider was riding just 90 km/h so we arrived to Vienna at 11.
At first we had a tour around the city which was annoying but at least we got to see Vienna closer. I'm adding a few photos which I took when I was bored.





Prvú prestávku sme mali len na 30 minút, tak sme sa kamarátkami veselo rozbehli do prvého obchodu, ktorý sme uvideli. Veď nákupy... tie zlákajú každého. Potom sme mali opäť chvíľu prehliadku mesta a okolo pól 1 sme prišli na MHS.

First break we had was just for 10 minutes so my friend and I run to the first shop we say. Shopping.. they get everybody. Then we had another tour and  at 12.30 we arrived to MHS.


Prvá radosť z F21.

My first joy from F21.







Strávili sme s kamarátkou 2,5 nakupovaním. Mysleli sme si, že nič nestihneme, pretože sa nám zdala tá ulica nekonečná. Nakoniec nám bolo času aj veľa a posledných 15 minút sme nemali čo robiť, a tak sme si vychutnali kávu zo Starbucksu, ktorá bola (musím pochváliť) úžasná.
Navštívili sme s Natálkou asi všetky obchody, ktoré nám padli do oka, no víťazmi našich peňaženiek sa stali len niektoré.

We spent with my friend 2.5 hours shopping. We thought we can't make it because it seemed that MHS was so long. Finally we made it and we got even 15 more minutes for Starbucks coffe which was incredible.
We visited with Nataly almost every shop we liked but the winners of our wallets were only the best ones.


Nekúpila som toho veľa pre seba, kúpila som aj vianočný darček, ktorý vám bohužiaľ ukázať nemôžem pre prípad, že by moja sestra zablúdila na blog.
Tým, čo som si však kúpila pre seba sa rada podelím, pretože som spokojná.

I didn't buy many things, I bought a Christmas gift which I can't show you because my sister could see it.
But I will show you the things I bought for myself.



F21


F21


H&M spodné prádlo. Wuhh.

H&M underwear. Wuhh.


Klobúk, po ktorom túžim asi polroka konečne dopĺňa môj šatník.

Dnes to bolo skôr o fotkách, keďže Viedeň moc nepoznám a rozpisovať sa príliš nemôžem, Nákupy v nej vám však vrelo odporúčam, keďže tam nájdete omnoho viac ako u nás. Ďakujem aj kamoškám za super strávený deň.
V najbližších dňoch môžte očakávať ešte jeden príspevok spojený s Viedňou, keďže sa nám s Natálkou stala príjemná náhoda. Na dnes to je už odo mňa všetko. Boli ste už tento rok vo Viedni na nákupoch/vianočných trhoch? Ak áno, čo ste si kúpili? Zanechajte mi vedieť, nech vám trocha závidím.

-B


Hat, I was looking for you for a long time.

Today I showed you more photos because I don't know well this city so I can't describe anything more. But I suggest you to shop in Vienna because you can find there more awesome clothes. Thanks to my friend I enjoyed this day.
Soon you can expect another post from Vienna because accidently something happened. But that's all for today. Have you been this year to Vienna? If yes, what did you buy? Let me know in comments so I can be jelous.

-B




Komentáre

  1. viac takychto prispevkov co sa tyka cestovania a outfitov a mozno menej recenzii :) a vo viedni som nebola, este len podeme s priatelom

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Každý jezdí do Vídně nebo do Drážďan jenom Tóthová sedí doma... achjo :D Jinak krásné fotky a když vidím ty obchody tak mě to tam láká ještě více.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára