DIY CHRISTMAS GIFT | FOR YOUR FRIEND



Ešte nemáte vianočné darčeky? To ale vôbec nevadí. Ešte máte 4 dni na to, aby ste niečo splašili.
Ja som to tento rok vsadila aj na kúpené darčeky,avšak aj vyrobené. 
Príde mi, že vyrobený darček má symbolickejšiu hodnotu, keďže do neho dávate kúsok seba. Skúsila som vlastný DIY darček, ktorý som nerobila s predlohou, ale proste som si ho vymyslela sama.
Je to darček pre moju kamarátku, takže ho odporučujem najmä pre dievčatá, keďže my sme skôr také, že si dáme na takýchto veciach záležať.
Na tomto darčeku neminiete ani cent, pretože všetko, čo naň potrebujete už máte doma.
Poďme sa teda do neho pustiť!

Still haven't got any Christmas presents? That's okay. You still have 4 days to create something special. I decided to buy and create gifts for my love ones.
I think that when you give someone a DIY gift it's more meaningful because you're giving them a piece of you. I tried my own DIY gift for one of my friends and I think this is more gift for a girl friend. I didn't follow any tutorial.
You mustn't spend any money on this gift because everything you need you  have at home.
Let's get started!


Budeš potrebovať:
(You'll need):
  • zaváraninový pohár (a cup)
  • silne držiace lepidlo (a really strong glue)
  • fixku (a marker)
  • baliaci papier/krepový papier/ hocijaký papier (any kind of papers)
  • nožnice (scissors)
  • fotky (some photos)

Začala som so strihaním fotiek.


I started off by cutting the photos.


Ako druhé som obalila pohár krepovým papierom presne ako na obrázku.

Then I rolled over my cup crepe paper just like you can see in the picture.



Ak sa vám stalo to, čo mne, že ste dali príliš veľa lepidla, zopakujte krok číslo dva a skúste dať tentokrát menej lepidla. :)

If you added too much of glue like I did just repeat the second step but try to add less glue.


Ak nechcete, nemusíte dať na vás pohár dva rôzne papiere, ale ja som ho chcela urobiť trocha vianočnejším, takže som na hornú časť nalepila vianočný papier.

If you don't want to have a cup made of 2 different papers you don't have to make it that way. But I decided to add a christmas print on it to make it more seasonal.


Teraz už len prilepte fotky po obvode pohára. Môžu byť akékoľvek veľké, je to úplne na vás,

Now glue the photos on the cup. They can be any size it's up to you.



Na hornú časť som napísala ,,FILL THIS WITH OUR MEMORIES". Na prvé lístočky som napísala niečo ja.

I wrote upwards ,,FILL THIS WITH OUR MEMORIES". I wrote some things on a few papers.


A toto je náš výsledok. nie je to perfektné, Ale hádam to nevadí. Predsa je to robené z lásky a to je na Vianociach hlavné. Dievčatá, ak sa vám páči tento nápad, kludne ho aplikujte aj vy. A ak hľadáte viac darčekov, nezúfajte, pretože toto nie je jediný DIY post o darčekoch.
-B

And this is it. It's not perfect but I hope that it doesn't mind. It is made of love and that's the point. Girls, if you like this idea you can sure do it. And if you're looking for more gifts, don't worry because this is not the last DIY post about presents.
-B




Komentáre