WINTER FAVORITES


Last Christmas, 
I gave you my heart,
but the very next day,
you gave it away..

Som jediná, ktorej tento song už nesmierne lezie na nervy? Je mi jedno kto ho kedy ešte naspieva, ani ak by ho naspieval sám Leonardo D,, tak by sa mi nezačal páčiť. (Avšak tá melódia je chytlavá, to mi lezie na nervy ešte viac.)

Vianočné pesničky sem, vianočné pesničky tam. Kto by to bol povedal, že už za 15 dní si rozbalíme pod stromčekom darčeky? Samozrejme, až po vynikajúcej vianočnej večeri, na ktorú sa teším hádam ešte viac.
Avšak poďme k téme a tou je zima a moji zimní favoriti. V zime sa moja kozmetika príliš nemení. Stále zostávam verná skoro tým istým produktom, preto by sa tento článok mohol volať aj current favorites alebo proste favorites. Mám pre vás celkovo 6 produktov, ktoré som sem túto sezónu zaradila.


Am I the only one that dislikes this song? I don't care who will record this song, even if Leonardo D. would record it, I wouldn't like it.  (But the melody is so catchy that I hate this song even more.)

Christmas songs there, Christmas songs everywhere. Who would say that Christmas is in 15 days? I'm looking forward to gifts but more to dinner.
Anyway, let's get started with my winter favorites. During winter my cosmetics do not change. I stay with my old products so this post could also be names as my currents favorites or just favorites. I have 6 products for you that I added to my winter favorites list this season.




Clinique stay-matte sheer pressed powder oil-free

Púder je pre mňa niečo ako pravidlo. Neviem si predstaviť, že by som bez neho žila. Preto som pri vyberaní púdru veľmi opatrná a často krát sa bojím vyskúšať nejaký nový. Doteraz som používala transparentný biely púder, ktorý vydržal naozaj všetko. Ani neviem, prečo som sa rozhodla vyskúšať, ale som rada že som ho skúsila a absolútne som si ho zamilovala. Vydrží mi ešte dlhšie ako púder od Catrice a ten som si teda vychvaľovala poriadne. Clinique nie je jedna z najlacnejších záležitostí, ale do tohto sa oplatí investovať.

Powder is a must for me. I can't imagine that I would have to live without it. That's why I am always careful with picking a new powder and trying it. Till now I used tranparent powder that survived almost everything. I don't know why I decided to try this one but I am glad that I did and I am absolutely loving it. It lasts even more than my powder by Catrice. clinique is not the one with the lowest prices but I think it's worth it,



Maybelline the COLOSSAL VOLUME EXPRESS (CAT EYE)

Ó, áno. Dekoratívna kozmetika. Ďalším produktom je vám známa špirála od Maybelline. Milujem značku Maybelline, ešte sa mi s ňou nestala žiadna zlá skúsenosť. Neodfotila som štetinku špirály, a to je chyba. Je zahnutá a vďaka tomu sa dostane presne tam, kam sa normálna špirála nedostane. 

Oh, yes. The next product is my mascara by Maybelline. I love Maybelline and I don't have any bad experiences with them.I haven't take a photo of the inside and that's a big mistake. It creates a half circle and because of it the mascara can be applied to the places that normal mascara could not be applied.

Victoria's Secret flavored gloss BEAUTY RUSH

Musím mať stále niečo na perách, hoci len neviditeľný balzam. Nie som favoritom leskov, asi ako jediné dievča v mojom veku, ale tento mám rada. Prekvapivo to nie je kvôli farbe alebo výdrži. Avšak chutí famózne.

I have to have something on my lips all the time. I'm not a fan of  lipgloss but I like this one. Suprisingly it's not because of the color. But it tastes amazing.



Maxfactor colour elixir lip liner 06 MAUVE MOMENT

Posledným produktom, čo sa týka dekoratívnej kozmetike je ceruzna na pery. Ceruzku na pery som predtým v živote nepoužila. Ale všetci sme zamilovaní do pier Kylie Jenner, hlavne do farby jej pier. Priznám sa, snažila som sa trafiť do farby, ktorú používa ona, no nevyšlo mi to. Škoda no. Teraz mám krajšiu farbu na perách ako Kylie. Prepáč, K.

The last one from decorative cosmetics is a lip liner. I never used a lip liner before. But everybody loves the lips of Kylie Jenner, mostly her lip color. I admit, I tried to hit the exact color that she's using but I didn't. Too bad. Now my lips have more beautiful color than hers. Sorry, K.



Marks & Spencer - foam bath for sensitive skin

Cez leto neznášam kúpanie v horúcej vode, pretože mi je ešte teplejšie ako pred tým, ale zima. Dokázala by som vo vani stráviť aj celý deň. Je to tá najlepšia vec po dlhom studenom dni. A čo je lepšie ako pena?

I hate hot baths during summer because I always feel even more hot, but in the winter.. I could lay in bath for hours. It's the best thing after a cold long day. And what's better than foam?


Marks & Spencer moisturising COCONUT body butter

Kokos, nič viac. Nič menej. K tomuto netreba žiadne slová, stačil by jeden nádych tej vône a boli by ste opantaní.

Coconut, nothing more. Nothing less. This does not need any more words just inhale the coconut aroma and you will be charmed.


Winter favorites máme za sebou, Aké sú tie vaše? Poznáte nejaké z tých mojich? Ak nie, robíte chybu. Skočte do najbližšieho nákupného centra  a už aj si ich kúpte, pretože bez nich sa to fakt nedá.
Nezabudnite sa zapojiť ešte do GIVEAWAY, na ktorú odkaz nájdete TU.
Vidíme sa pri ďalšom príspevku. 
-B


Those are my winter favorites. Which are yours? Do you know any of mine? If not, you're making a huge mistake. Go to a shopping mall and buy these products because my life without them is miserable.
Don't forget to join my GIVEAWAY the link is HERE.
See you in my next post.
-B

Komentáre