BYE-BYE, FUR COAT!

 

Neznášam lúčenia, no milujem sa zvítavať. Presne takto to platí aj s kúskami oblečenia - neznášam fakt, že už je príliš teplo na môj fur coat, ale na druhej strane sa teším sukniam a šatám, ktoré na mňa radostne čakajú v šatníku. Samozrejme, pred tým, než odložím jeden zo svojich kožušinových kabátov, musel zažiť chvíľu svojej slávy.

I hate saying goodbyes but I love to welcome someone. That's just the case with clothes - I hate the fact that it's too sunny for my fur coat but I am happy to see my skirts and dresses. Of course, before putting my fur coat in the corner, I had to give it a moment of fame.




V šatníku som našla dva staré kúsky - klobúk, ktorý som dostala na narodeniny (asi tak pred 2-3 rokmi) od kamarátky, a kabelku, ktorú som si k nemu kúpila. Klobúk bol celý od prachu, keďže som ho nikdy nevynosila, avšak mám pocit, že túto sezónu mu dám šancu.
A čo sa týka kabelky - tú som na sebe nemala od leta, no nebolo na ňu ani počasie ani príležitosť, tak som bola veľmi rada, keď som ju prevetrala. (A našla v nej 20 centov!)

I have found two old pieces in my closet - a hat, which I was given on my b-day (2-3 years ago) from a friend. And a purse which I bought because it was matching my hat. I never gave a chance to the hat but I think that I will give it a shot this season. And about the purse - I haven't worn it since summer because it wasn't nice weather so today I was glad I had a chance to wear it. (And I found 20 cents in there!)




Viete čo je najlepšie na tomto týždni? Maturity.
Áno, áno. Veľa ľudí tento týždeň trávi v strese a bifľuje sa (niektorí sa biflia ešte aj dnes na zajtrajšok), no každého z nás to raz čaká. Mňa to čaká o tri roky, keďže som len prváčka, no po pravde už teraz ma to desí. Hlavne, keď vidím tie statusy maturantov. Aspoň budú mať čo v piatok oslavovať! Alebo aj nie.

Do you know what it the best thing about this week? Graduations.
Yes, many people are spending this week studying (many of them are studying right now for tomorrow), everybody will graduate one time. I will be graduating in 3 years because I am still a freshman but I'm scared  because of it now. Mostly, when I see seniors posting comments or statuses. At least they have a reason to celebrate on Friday! Or not. 






fur coat / New Yorker
hat / H&M
purse / H&M
blouse / H&M
pants / Lindex
shoes / ?


A čo na záver?
 V sobotu (čiže 21.3) čakajte netradičný príspevok a netradičnú spoluprácu. Nebudem vám nič načrtávať viac, len vám poviem, že spolu s 5 ďalšími blogerkami sme sa rozhodli vás všetkých prekvapiť. Nezabudni ma sledovať na mojej FB fanpage TU.
B.

And what to say now?
On Saturday (21.3) I will upload new post about untraditional collaboration. I will not tell you more, I will tell you only that there are 5 more bloggers included. Don't forget to like my FB fanpage HERE:
B.

Komentáre

  1. Vypadas skvele :-) Ani bych nerekla, ze chodis teprve do prvaku, vypadas starsi :-) U nas ty lidi v prvaku jsou jeste takova decka :-D No a me se nedavno v drogerii, kdyz jsem si chtela zalozit karticku, zase ptali, jestli mi uz bylo 15...parada, vypadat v 18 sotva na 15 :-D -.-

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som zvedavá, čo za prekvapko to bude. Ani som nevedela, že si ešte len prváčka. Vypadáš tak 2-3. Každopádne súhlasím s tebou, že matura čaká každého z nás. Som zvedavá ako chcem ja zmáknuť maturitu z českého jazyka. :D Normálne žasnem ako si mohla nájsť kabelku v takom istom odtieni ako aj klobúk. Je to naozaj super kombinácia a vypadá to super <3 Dúfam, že nejaký ešte s klobúkom pribudne. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára