SPRING MUST HAVES (#springby6pack)

Ahojte!
Tentokrát vás vítam bez úvodnej fotky, keďže dnešný úvod bude trocha dlhší. V minulom článku som vám spomínala, že som v spojení s ďalšími 5 blogerkami a pripravili sme si pre vás (teda našich čitateľov) akoby úvod do jari.Keďže nás bolo 6, pomenovali sme sa #springby6pack. Pod týmto hashtagom môžete nájsť fotky na instagrame alebo facebooku. 
Ja som dostala kategóriu beauty, a rozhodla som sa vám ukázať produkty, ktoré som nenosila cez zimu, a tešila som sa na ne, pretože mi prídu vhodné skôr na jar. Avšak nájdete v mojom rebríčku aj produkty, ktoré sú jednoducho must have.

1. BB CREAMS


Milujem BB creams a to hlavne na jar a v lete. Je to omnoho lepšie pre pokožku a aj pre náš pocit. Potíme sa viac, slnko na nás celý deň svieti a preto je lepšie nezaťažovať priveľmi pokožku. Vybrala som svoje dva obľúbené BB a to konkrétne  Dream Fresh BB a Dream Pure BB od Maybelline. Týmto BB creamom som verná už dva roky, uprednostňujem ten napravo, keďže moja pokožka je mastná a navyše sa mi zdá, že aj viac kryje v porovnaní s tým ružovým. Ak však nemáte problematickú a neprispôsobiteľnú pleť, tak sa rozhodnite kľudne pre ktorýkoľvek.

2. FEEL GOOD, SMELL BETTER


Nie som typ človeka, ktorý  chodí väčšne prevoňaný. Milujem jemné vône a neznášam, keď je niekoho parfém cítiť už keď vojde do miestnosti. Som veľmi náročný človek, čo sa týka výberu parfémov, máloktorý si zamilujem. Pre mňa je all time favoritom DAISY DREAM by Marc Jacobs. Dostala som túto vecičku na Vianoce a odvtedy sa cítim akoby som bola v kvetinárstve, hah. Kvetinové vône sú najlepším východiskom!

3. ADD A LITTLE BIT OF COLOR


Priznávam sa, že túto paletu som absolútne nepoužívala. Cez zimu u mňa vyhrávali nude tiene alebo občas to boli aj vínovočervené. Teraz však treba vytiahnuť odvážnejšie farby a hrať sa s nimi. Nemusíte vyzerať ako dúha, stačí pridať napríklad jemný šmrnc tyrkysovej a je to!
(Mimochodom, mala by som v pláne urobiť nejaké video tutoriál na jarné líčenie, tak mi dajte vedieť v komentároch, s akými farbami by ste ho chceli.)

4. LIPS ARE MOVIN'


Rúže, lesky, maslá na pery, balzámy, ceruzky... Ja sama som si práve zaobstarala nové rúže na jar, no nezabúdam na mojich favoritov ešte z minulej sezóny. Vybrala som maslo od Astor a rúž od Rimmel, ktoré som takto pred rokom striedala čo najviac sa dalo. A takto to bude aj tento rok. 

5. TAKE CARE OF YOUR HAIR


Asi tak pred dvoma mesiacmi som sa začala viac starať o svoje vlasy, pokupovala som si rôzne prípravky, masky, kondicionéry... No nič mi nepomáhalo, moje konce boli neskutočne vysušené. A s príchodom jari sa to bude ešte zhoršovať. Ak máte podobný problém ako ja, tak rozhodne investujte do CHI Silk Infusion. Kúpite ho na internete, napríklad TU. No zmeny uvidíte po pár použitiach a za kvalitné a zdravé vlasy to stojí.

Toto bol môj rebríček 5 beauty must haves. Samozrejme, nezabudnite mrknúť na:
  • Lindu, ktorá vás poradí v životnom štýle aj na jar.
  • Terku, ktorá vám povie, čo všetko sa dá na jar robiť.
  • Radku, ktorá má nachystané špeciálne DIY.
  • Viktóriu, ktorá ma top 10 jarných vecí.
  • Danielu, ktorá vám ukáže jej jarný outfit

Komentáre

  1. 5. a CHI proste s tým súhlasím <3 Najlepšie čo existuje!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paletka se mi moc libi a BB kremy bych pouzivala rada, ale bohuzel je moje plet dost problematicka a potrebuje vetsi kryti :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. BB jsou skvělé a na Daisy se chystám už delší dobu.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. BB krémy sa chystám vyskúšať túto jar :) a rúže, tie som nedávno hrozne obľúbila, určite vyskúšam maslo od Astor :)

    http://landofourdreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten parfém je krásný ^^.
    Zvu vás všechny do soutěže o den se značkou Yves Rocher, s bloggerkami a o zapojení se do projektu pro přírodu :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára