MAKEUP REVOLUTION LIPSTICKS REVIEW


Hola amigos y amigas!
Hádajte, kto vkročil do nového týždňa s úžasnou náladou? Áno, som to ja. Možno to bude tým, že  teplomer ukazuje konečne teplotu vyššiu ako 15 stupňov, alebo to možno bude aj tým, že tento týždeň mám pomerne ľahký. Práve preto budem mať trocha viac času na blog a youtube, tak mi držte palce, nech mi vyjdu všetky moje plány. 
Uvedomila som si, že sme tu dlho nemali žiadnu recenziu a preto je na čase nejakú vypustiť von. Už z názvu ste určite vyvodili, že ide o rúže od značky Makeup Revolution. Táto značka je dosť populárna hlavne vďaka svojej cenovej dostupnosti. Rozhodla som sa teda urobiť recenziu na ich rúže, ktoré som si zakúpila na parfums.sk za minimálnu cenu.

  
Vybrala som si 4 odtiene, a keďže každý z nich má úplne inú výdrž a charakteristiku, rozhodla som sa urobiť vám recenziu na každý z nich. Budú to odtiene(zhora): DEPRAVED, DIVINE, NUDE & MAKE IT RIGHT. Nebudem to už zdržovať, začnem s tými, ktoré ma sklamali.


MAKE IT RIGHT

Tento odtieň ma zaujal hneď ako prvý. Chcela som tmavý rúž, čo najtmavší nájdem. Farba je veľmi pekná, myslím si, že celkovo odtiene týchto rúžov sa MR vydarili. Čo ma však sklamalo je slabá výdrž, naozaj veľmi slabá výdrž. Navyše, ak vôbec chcete, aby tento rúž vynikol na vašich perách, aplikujte aspoň 3 vrstvy, ak nie viac. Tento odtieň určite neodporúčam, pretože je to skôr trápenie. Avšak ak ho chcete šupnúť do šuflíka (z ktorého tento rúž nikdy nevyberiete), nech sa páči.


 DIVINE

Odtieň, ktorý na tom bol o niečo lepšie je tento slabočervený, myslím si, že pre toto obdobie je stvorený. Čo sa týka jeho výdrže, musím povedať, že je na tom o dosť lepšie ako ten predtým. Síce to stále nie je najlepšie, no vidieť to aj na nanášaní, kedy vám stačia iba dve vrstvy. Pre mňa tento odtieň nie je jasným víťazom, no ak hľadáte nejaký podobný odtieň tomuto, tento vám môžem odporučiť.


NUDE

Kto nemiluje jemné telové rúže? Ja ich zbožňujem. Mám doma už pár, no bola by škoda neskúsiť aj tento. Tento rúž patrí k tým lepším, ktoré som si zaobstarala ja. K odtieňu nemám nijaké výhrady, myslím si, že takýmto nude odtieňom sa nedá nič pokaziť. Výdrž nie je najlepšia, ale to nie je pri žiadnom z týchto rúžov. Každopádne vám odporúčam tento odtieň, pretože nude rúžom sa nedá nikdy nič pokaziť.


DEPRAVED

Dostávame sa k víťazovi tejto recenzie. Pôvodne to nebol odtieň, o ktorom som si myslela, že u mňa skončí na prvom mieste. Nie je vhodný na každodenné nosenie do školy, to vám je hádam jasné. Ale hneď ako si ho nanesiete na pery, zamilujete sa. K výdrži sa už nebudem vyjadrovať, pretože je na tom podobne ako nude rúž. Sú potrebné aspoň dve vrstvy nanesenia, no ak by som si mala vybrať jeden, ktorý by mal byť ten NAJ, bol by to rozhodne tento. Tak baby neváhajte a šup na parfums.sk!

Ak by som mala urobiť finálne hodnotenie týchto rúžov znelo by takto:
Nečakajte veľa za tú cenu. Stoja do 2€, tak predsa tieto rúže nemôžeme porovnávať s rúžmi od Chanel. Odtiene sú hravé a myslím si, že každý si nájde ten svoj obľúbený. Celkovo im vytknúť nič nemôžem, len nabudúce by sa mohli pohrať s tou výdržou, nech je to dokonalé.


Urobila som pre vás aj koláž týchto rúžov. Vľavo hore je nude, vedľa je divine, vľavo dole je depraved a vpravo dole je make it right. tak čo, ktorý odtieň sa vám pozdáva najviac?
Nezabudnite mi dať vedieť v komentároch. Mimochodom, čoskoro na vás čaká nová giveaway.
Zostaňte naladení!
B.

Komentáre

Zverejnenie komentára