MY COLORFUL MIND

 

Moje telo a myseľ sú dve rozdielne veci. Zatiaľ čo moje telo je obalené v jednoduchých menej farebných šatách, moja myseľ srší spektrom farieb, Väčšinou by o mne ľudia nepovedali, čo za predstavivosť mám. Väčšina ma pozná iba z blogu alebo iba ako "blogerku" a nikto sa nepýta na viac. Možno ak by sa niekto spýtal, prišiel by konečne na to, že môj poklad je v hlave. Možno to znie trocha chaoticky, no považujem sa za človeka, ktorý vždy vie vymyslieť plán B (dokonca aj C,D,E... abecedu poznáte). Upozornenie: ak ste unavení, prestaňte čítať, pretože toto bude nadlho. 
Veľa ľudí sa nepovažuje za kreatívnych. Hovoria, že to v sebe proste nemajú. No popravde? Všetci to v sebe máme. Každý však rozvíja tú kreativitu v inom smere. Všetci ľudia okolo mňa sú kreatívny. Nemusíte teraz len myslieť na umeleckú tvorbu. Ani jeden z nich nepíše básne a či nevie kresliť ako Picasso. Sú kreatívny už len tým, že sú. Byť kreatívny neznamená byť umelecky založený človek, byť kreatívny znamená byť človek, ktorý dokáže rozširovať to, čo má rád a presadzovať to, čo ho baví.

My body and my mind are different. My body is covered in simple clothes mostly black and white and my mind is full of colors. Most people wouldn't say that about my imagination. Everybody just knows me from my blog or as the blogger and nobody asks for more. Maybe if someone asked he would figure out that my mind is my diamond. Maybe it seems a little chaotic but I concider myself as a person who can always come up with plan B (or C,D,E...I'm sure you know the alphabet). Warning: if you are tired, stop reading this now.
Most people don't think of themselves as creative ones. They say that they don't have it inside of them. But what is the truth? Everybody has it. But everybody has the creativity in a different way. Everybody around me is creative. You can't think od a creative person just as an artist. None of my people writes poems or paints like Picasso. They are creative in the way they are. Being creative doesn't always mean having the ability feel the art, it means being a person who can spread the things he loves and who can make others believe.




Názov príspevku je my colorful mind, čiže moja farebná myseľ. Nepíšem básničky, aj keď ich rada čítam. Nekreslím obrázky, aj keď sa na ne rada pozerám. Aj tak si myslím, že mám dostatok predstavivosti na to, aby som napríklad naplánovala výlet. Je to kreativita? Je. Je kreatívne, aj keď chlapci pri hokeji taktizujú tiež a vymýšľajú plány ako dostať puk do brány? Ja si myslím, že áno.
Zdá sa mi, že tento svet berie pod slovom kreativity len jeden pojem. A pritom to znamená tak veľa. Kreativita má hneď niekoľko synoným - nadanie, schopnosť premýšľať aj z iného uhla, mať farebnú myseľ. Máte farebnú myseľ?

The title of this post is my colorful mind. I don't write poems but I like to read them. I don't paint but I like to look at paintings. Even though I don't do these things I think I have a lot of imagination for example to plan a trip. Is it creative? Yes. Is creative when boys are watching hockey and then think about a ways of putting the puck into the gate? I think so. It seems that this world knows only one meaning of being creative. And it has other meanings too. Creative has a few similiar words - gift, talent, ability to think in other ways, having colorful mind. Have you got colorful mind?




Ja áno. V mojej pestrofarebnej mysli skladám každý deň rôzne scenáre. Hneď po prebudení napríklad premýšľam o tom ako katastroficky môže deň skončiť, alebo naopak, ako skvele sa môže obrátiť. V škole premýšľam nad teóriami, ktoré nie sú možné a v hĺbke duše dúfam, že aspoň trocha užitočné budú. Premýšľam nad závermi, nad životom, nad tým čo budem jesť (áno, som kreatívna aj pri zostavovaní si denného jedálníčka) a často premýšľam aj o tom, o čom urobiť článok. Niekedy nemám inšpiráciu, pretože je to silené. No moja farbená myseľ vždy niečo vymyslí. Niekedy mám v mysli len počasie, preto sa väčšinou začína príspevok malou vsuvkou aktuálneho počasia nad Nitrou. Inokedy mám zas chuť rozpísať sa a napísať vám všetko o mojom dni, čo som robila, s kým som bola, ako bolo v škole, kedy som prišla domov, ako mi môj pes zašpinil podlahu. Dni ako tieto sú však pre rôzne teórie, ktoré ma napadajú, pre moje myšlienky, ktoré som sa odhodlala vypustiť. 
Síce tento článok nebude patriť medzi moje najlepšie, ale je mi to jedno. Som spokojná.

I do. In my colorful mind I always think of many scenes during my day. Right after I wake up I think about my day and about the posibilities of its end. It could either end awful or amazing. In school I think about theories that are impossible but I still believe there is a truth in them. I think about my day, my life, my food (yes, I am crative thinking about food) and I also think about my next post. Sometimes I don't have a muse. But my colorful mind figures it out anyway. Often I have in my mind weather so my posts often start with weather theme. Sometimes I want to write you about my whole day, where have I been, what did I do, about my dog being dirty in the house. Days like these are for my little theories that crosses my mind. 
I know this is not the best post but I do not care. I am happy.






shoes / ?
skirt / Stradivarius
hat / Bershka
top / DIY
necklace / H&M
fur / america today.
purse / mom's

Komentáre

  1. Myslím si, že práve toto bol tvoj najlepší článok :*

    vikibatalik.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný outfit a ta první fotka je strašně hezká! Máš krásný vlasy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásny outfit a krásny člaánok :) maš dar pre písanie :)

    http://barborasurakova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekný kabátik a fotky sa mi tiež páčia! :))

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára