THE TRINITY



Je veľmi dôležité obklopovať sa ľuďmi, ktorí sú neustále pozitívne naladení. Samozrejme, všetci máme občas zlú náladu, niekedy nemáme chuť ani len dať si našu obľúbenú zmrzlinu. Tak fajn, to sa mi ešte nestalo.
Zdá sa mi, že čím som staršia, tým viac si cením každú jednu osobu, ktorá mi vstúpi do života. Začínam si uvedomovať,že s niektorými budem o 50 rokov sedieť na terase s našimi vnúčatami a budeme spomínať na naše detstvo a spoločné spomienky. Neviem však presne povedať, s ktorými osobami to presne bude, ale to je na tom to krásne. Nikdy nevieme ako sa ľudia v našom okolí vyvinú, nevieme, či sa zmenia k lepšiemu alebo horšiemu.

Nepovažujem sa za človeka, ktorý má veľa priateľov. Dokázala by som všetkých spočítať na jednej ruke. Teraz nehovorím o kamarátoch, ale o priateľoch v čom je trocha rozdiel. Kamaráti sú ľudia, ktorí na vás rýchlo zabudnú, keď sa im stratíte z očí. Veď ako sa aj hovorí: ,,Zíde z očí, zíde z mysle." Priatelia sú osoby, ktoré vždy vstúpia do nášho života s nejakým poslaním. Nemusíme s nimi chodiť každý deň von, nemusíme si s nimi stále písať, nemusíme sa niekedy vidieť aj pár mesiacov. Ale priatelia sú naozaj skutočne tí ľudia, na ktorých sa môžeme obrátiť s hocakým problémom či dilemou a oni strávia aj hodiny svojho času, len aby nám pomohli. 


Vždy ma poteší, keď mi nejaká priateľka len tak po dlhom čase nenútene zavolá a spýta sa ma bežné otázky, ktoré mi už dlho nikto nepoložil. Spýta sa ma ako sa mám, čo mám nové a miesto odpovedí ,,Mám sa fajn." a ,,Nič nemám nové." vedieme trojhodinový rozhovor o novinkách v našich životoch. Môžu to byť maličkosti, no aj tie maličkosti sú veľmi významnou súčasťou nášho priateľstva.




kraťasy / z Thajska
čierny top / 2nd hand
top / H&M
čelenka / H&M
sandále / Sempre
nármky / Pandora, Orsay
prstene / H&M

Užívajte si s priateľmi leto, ono sa to nezdá, ale takmer štvrtina už je za nami!

B.

Fotky zhotovili: Lubomir Mercery Pecho & Martin Kopec

Komentáre

  1. Tie fotky sú naozaj krásne :O
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Co se týče přátel, taky jich moc nemám. Obklopuji se lidma, kterým můžu věřit, a ti, kteří mě podrazili ztrácí v mém životě svoje místo. Neříkám, že bych byla člověk, který by je úplně vyškrtnul, to ne. Ale nic už nemůže být jako dřív.
    Ty tvoje fotky jsou opravdu nádherné. Mají takový hrozně zvláštní a zajímavý nádech :)
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobrý článok o kamarátstve/priateľstve. Pokiaľ ide o fotky, tak jednoducho krása! :-)
    Budem rada, ak sa zapojíš u mňa na blogu do prebiehajúcej súťaže s témou "Farebné leto".
    Podrobnejšie info tu:
    https://www.facebook.com/katharinefashionisbeautiful/posts/949750498378371
    Prípadne viac aj u mňa na blogu.
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára