BENEFIT GROOVY KIND-A LOVE REVIEW


Tento krásavec na fotke, Oskar, chcel byť súčasťou tohto príspevku, keďže ste ho tu na blogu ešte nevideli. Ako som sľúbila, dnes robím konečne niečo z tej beauty oblasti, konkrétne recenziu na kazetu od Benefitu, ktorú som si prednedávnom objednala zo stránky parfums.
Celkom ma mrzí, že som zanedbala blog po tejto stránke, no keďže som sa príliš ani nelíčila a do mojej zbierky nepribudli takmer žiadne nové produkty, mala som pocit, že vám nemám čo ukázať, nemám vás čím očariť alebo zaujať. 

Benefit je moja najobľúbenejšia značka kozmetiky. Tu na Slovensku ju bežne v obchodoch nedostať, no na internete je plno stránok s produktami tejto značky. Ja som svoj nákup Benefit produktov doteraz uskutočňovala v Sephore, v Prahe, ale už nejakú dobu som tam nebola a minula sa mi moja obľúbená špirála They're Real. S produktami od Benefitu som bola doteraz nadmieru spokojná a chcela som vyskúšať nejaké ďalšie vecičky od nich, tak som si objednala tento box plný menších verzií ich najpopulárnejších produktov.



Hneď po rozbalení ma čakal príjemný mini časopis, kde sú rôzne nápady ako sa nalíčiť s tým, čo obsahuje krabica. Moje líčenie však nikdy nejde podľa nijakého návodu a tak som mini časopisom len rýchlo prefrčala. Ako inšpirácia je to však veľmi dobrý nápad.


Musím sa priznať, že som čakala, že bude paletka väčšia. Na obrázku vyzerala fakt veľká, no v reále má veľkosť malého zošita. 
Obsahuje:
  • špirála They're Real
  • 4 tiene a aplikátor k nim (tickle my ivory, gilt-y pleasure, shimmer down, kiss me I'm tipsy)
  • benetint - farba na líčka a pery
  • the PORE professional primer
  • rozjasňovač & bronzer s aplikátorom





Začnem tieňmi, ktoré sú v neutrálnych farbách. Potešilo ma, že sú všetky trblietavé (okrem toho bieleho), pretože moja paleta od Too Faced obsahuje prevažne tie matné a už dávnejšie som si vravela, že by to chcelo zmenu. Všetky sú veľmi dobre pigmentované, čo si môžete všimnúť aj na obrázku vyššie. Pri aplikácií sa tiene nerozsýpajú, čo je u mňa veľké plus, pretože potom nemám pod očami bazén z toho, čo mi z očí zišlo. U mňa víťazí na plnej čiare odtieň gilt-y pleasure, ktorý je do zlatava a na oku vyzerá priam božsky. Už sa neviem dočkať, kedy sa s týmto tieňom poriadne vyhrám. Mínus je však pre mňa aplikátor, pretože si myslím, že značka ako Benefit si mohla dovoliť dať tam poriadny štetec a nie len túto malú srandu s ktorou sa s tieňmi nedá absolútne pracovať.


Čo sa týka špirály, v tomto som vedela presne do čoho idem. Asi pred rokom a pól som dostala malinký tester tejto špirály a už vtedy som sa do nej zamilovala. Potom minulú zimu, som si zakúpila plnú verziu tejto maskary a teraz, keď sa mi minula, sa opäť vraciam k tej menšej forme. V kútiku duše som dúfala, že v kazete bude jej normálna veľkosť, no keď som zbadala, že tá kazeta je fakt malá, moje nádeje sa rozplynuli. Veľká špirála mi vydržala takmer 7 mesiacov, tak dúfam, že táto menšia mi vydrží aspoň nejakú chvíľu. Túto špirálu si naozaj musí každá z vás zaobstarať, pretože stačia len dve vrstvy a vaše oči sú otvorenejšie tak o 120 %. Pre mňa je táto špirála zatiaľ tým najlepším, čo som na očiach mala, len škoda, že nie je vodeodolná.


Rozjasňovač a brozner, ako to Benefit nazval, ma ničím neohúrili, no ani nesklamali. Tá svetloružová farba, ktorá je charakterizovaná rozjasňovačom, u mňa pravdepodobne nedostane využitia, keďže príliš nepreferujem ružové  (alebo červené líčka). Ten bronzer som si ale hneď obľúbila a určite ho budem využívať každý deň. Páči sa mi štetec na nanášanie, len škoda, že je opäť veľmi malý, preto sa s ním o niečo horšie pracuje. 


Prechádzame k produktom, na ktoré som sa ja osobne najviac tešila. Neskutočne som sa nemohla dočkať priemeru, ktorý nemá ani jednu chybu. Včera som ho naniesla pod makeup a naozaj som ucítila rozdiel. Makeup mi vydržal na tvári celý deň, nerozmazával sa tak ako zvyčajne a navyše som ani necítila, že nejaký makeup mám. Toto je naozaj vydarený produkt, ktorý si po vyminutí určite zakúpim.
K benetintu nemám žiadne výhrady. Ako som už spomínala, moje líčka väčšinou nezažívajú ružové odtiene, pretože sa mi to na mne nepáči. Vyskúšať som ale benetint vyskúšala, a nemôžem sa sťažovať. Pôsobí prirodzene, no pre mňa aj tak zostane skôr farbou na pery, ktorá oživí celý look.

Ako by som teda zhodnotila celkovo túto kazetu?

Pre mňa je to rozhodne kúpa, ktorá sa oplatila. Naozaj jediná vec, ktorá ma sklamala bola veľkosť tejto kazety a aplikátory. Preto si táto kazeta nezaslúži nič iné ako 9/10. Ak chcete vyskúšať výrobky od Benefitu, určite sa po nej pozrite na internete, za cenu 40€ sa to oplatí a aspoň zistíte, či vám tieto produkty vyhovujú. Dúfam, že vás niečo z beauty kategórie potešilo, a ak by ste chceli viac príspevkov zameraných na beauty, tak mi to napíšte do komentára.

Bari

Komentáre

  1. Jéééj krásne :-) Pekné farby tieňov... Ja osobne od benefitu nemám nič. Ale čoskoro sa to dúfam zmení :-)
    www.londongirl01.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. určite viac beauty, to ti ide najlepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty joo, tak teď ti docela tiše závidím. :D Snad jednou také budu něco od téhle kosmetické značky vlastnit :)
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aaaaaa ten psík je úplne ňunǔ :3 ...inak velmi krásne ostré a povedala by som že na profesionálnej úrovni fotky! Hneď je z toho článku cítiť kvalita a úroveň keď aj fotky sú takéto. :)

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Perfektní beaty produkty a vypadá to, že je to i skvěle pigmentované :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc šikovná kazeta a ty stíny jsou super, já si tyhle tóny hnědé nemohu vynachválit, protože se dají využít na mnoho způsobů.

    Veroniky módní deníček

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára