NOT FEELING IT YET


Vianoce sú sviatky lásky a pokoja. Aspoň sa to tak hovorí.
Dnes som vybehla dokúpiť ešte nejaké tie posledné darčeky s kamarátkami. Žiadnu lásku som v obchodoch nevidela a už vôbec nie pokoj. Muži beznádejne postávali pri klenotníctvach alebo v parfumériách premýšľajúc čo by ich polovičku potešilo. Ženy behali ako pojašené keď vo väčšine obchodov zbadali ceduľky s nápisom ZĽAVA.
Nesťažujem sa, pretože viem, že toto je ten predvianočný stres, ktorý som každoročne zažívala aj ja. Čím som však staršia, teraz už prakticky dospelá, tým menej prežívam túto vianočnú náladu. Ľudia v mojom okolí, ktorí majú mladších súrodencov, stále doma počúvajú koledy a nechcú skaziť malým bratom/sestrám rozprávku o Ježiškovi. Keďže my sme tri sestry, vekovo 17,22 a 25, naša rozprávka sa už dávno skončila. Veľmi ma to neteší, pretože Vianoce sú môj obľúbený sviatok v roku. Vždy sa na ne pripravujem dopredu, už dva týždne pred tým som minulý rok odpočítavala dni. A teraz? Necítim sa, že zajtra sa najem poriadnej štedrovečernej večere a rozbalím si zopár drobností. Tak veľmi by som chcela mať vianočnú náladu, ale tá ma zatiaľ obchádza. Žiaden sneh, žiadna rozprávkovo biela krajina (áno, sneh neznášam, ale pokiaľ sa snehu nedotýkam, nevadí mi). Všetky vianočné pesničky mi lezú na nervy a to na čele s pesničkou All I want for Christmas is you a Last Christmas. Dnes som ich počula v obchodoch snáď stokrát!
Pointou však je, že hoci dnes to bolo veľmi chaotické a miestami až nudné a neznesiteľné, verím, že ráno vstanem pravou nohou a aj hnusné vianočné pesničky mi rozžiaria tvár. Vianoce, poďme do toho!

Christmas shall be about love and calmness. At least that's what they say.
Today I went shopping the last christmas gifts with my beautiful friends. I couldn't find any love or calmness in the stores. Men were hopelessly trying to find the right gifts for women in jewelry stores or in perfumeries. Women were running from shop to another shop when they saw big signs saying DISCOUNT.
I'm not complaining because I know that this is just and pre-xmas stress that everyone is having. The older I get, the less I'm feeling that christmas mood. People around me that have younger siblings still listen to carols at home and don't want to ruin the moment for their young brothers/sisters. Because I am the youngest one and my sisters are 22 and 25 our xmas fairytale has been over for a long time. That's kinda sad because Christmas are my favorite holiday. I always were counting the days down before Christmas and now? I don't feel that tomorrow is the day. I'd really like to have that christmas mood but I just can't get to it. There's no snow yet (yes, I hate it, but I only hate when the snow is actually touching me) and every christmas related song is getting on my nerves especially the song All I want for Christmas and Last Christmas. Today I heard that songs at least 100 times!
The point is although this day was stressful, uneasy and boring, I believe that in the morning I will wake up on the right side of the bed and even the awful xmas songs will be the most beautiful songs ever. Christmas, let's go!






Všetkým vám prajem, aby vaše Vianoce dopadli tak ako chcete, aby ste si našli pod stromčekom to (alebo toho), čo chcete a hlavne, aby ste ich strávili s najdôležitejšími osobami vo vašom živote.

I wish you all merry Christmas and I hope that every single one of you will find something (or someone) that he/she wanted underneath the Christmas tree. I also hope that all of you will spend the day with the most important people in your life.

Bari

Komentáre

  1. Ja Vianoce tento rok prežívam o dosť lepšie oproti minulému roku, kedy som sa na ne vôbec netešila. Tento rok som sa asi najviac tešila/teším na to, ako svojim blízkym (a psovi) dám darčeky.:)
    Veselé Vianoce prajem ♥

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bari krasny clanok ! :) nie si jedina ktora vianocnu atmosferu nepocituje :( ani ja nie :( a ten sneh mi chyba asi uplne najviac.. u nas je uz mesiac hmla ale taka ze si vidis ledva pred nos aj to ho nesmies mat velkyy.. :) stastne a vesele aj tebe ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. so cute
    new post:
    http://melodyjacob1.blogspot.com.ng/2015/12/skull-survival.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky a pekný článok! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára