UPS AND DOWNS 2015

A je to tu. Vítam vás v roku 2016! Nový rok, nová ja.
Nie, s prichádzajúcim rokom som sa nezmenila. Ani o vlas. Stále som rovnaká a rovnakou byť aj 
plánujem. Nemám žiadne predsavzatia, chudnúť nechcem, priberať tiež nie. Mám len ciele a plány do budúcnosti, ktorým by som sa tento rok chcela opäť o niečo priblížiť.
Sľúbila som vám, že urobím aj príspevok, ktorý bude o minulom roku a bude o niečo osobnejší. Príspevok, v ktorom som vám hovorila o mojich blogových úspechoch nájdete TU, takže ak ste ho ešte nevideli, pozrite si ho s určitosťou.  

It's here. Welcome in 2016! New year, new me.
No, I haven't change at all since last year. Not even a little. I'm still the same and I want to remain the same. No resolutions, no weight loosing, no weight gaining. I only have goals and plans for the future which I wanna follow this year.
I promised you a post which will be about my personal year 2015. The post about my blog year 2015 is HERE so if you haven't seen it yet, check it out.


Teraz budem naozaj veľa, veľa, a ešte viac rozprávať a písať, pretože pre mňa bol minulý rok rokom zmien
Rok 2015 som odštartovala na plný plyn. Motivovaná blogovaním, motivovaná youtubom. V januári som mala predsavzatie, ktoré som opäť nesplnila. Možno tušíte o aké ide. Nie, s youtubom mi to nevyšlo. Chcela som s ním aktívne začať, lenže lenivosť sa u mňa nejakým spôsobom preukázala a tak môj youtube kanál má len pár videí a videní, no ja som spokojná. Sem tam si natočím video, koho baví,  ten si to pozrie. Mám v pláne natočiť niečo aj teraz v januári, no nemám parťáka na challenges.

I'm going to talk and wirite a lot and when I say a lot I mean A LOT because last year has been the most changeful for me.
Year 2015 I started my best. Motivated blogger and motivated starting youtuber. In January I had a resolution that I didn't accomplish.  Yes, my youtube channel didn't go as I expected. I wanted to start an active youtube channel but somehow I ended up being a couch potato. My youtube has only a few videos and views but I am satisfied. Once in a while I upload a video and that's it. I want to do another video this month but I don't have anyone to do it with.


Vo februári prišiel ďalší zvrat. Ten konkrétne nechcem rozoberať. no mala som to šťastie a obrátila som sa na svoje úžasné kamarátky, s ktorými som trávila naozaj veľa času v roku 2015. 
Viete, vždy som myslela, že je lepšie pokiaľ budem súčasťou nejakej veľkej partie. Mať 10 kamarátov, s ktorými chodím každý piatok von, sa mi však pozdáva menej ako mať dve kamarátky, s ktorými si čas od času dáme pizzu, zahráme Monopoly, otvoríme diabolský nápoj. Keď som si pozerala fotky z februára, vyberalo sa mi naozaj ťažko. Musela som však pridať do februárovej koláže fotku zo Cirque du Soleil, pri ktorom som mala po celý čas otvorené ústa.

In February another twist happened. I don't want to talk about this one but I want to talk about my amazing friends which have stood by my side ever since.
You know, I always thought that having a big crew and going out with them every Friday is better but no. Having 2 friends, eating pizza from time to time, playing Monopoly is much better. When I was going through the photos from February I couldn't pick only 4 for my collage. I had to include a photo of Cirque du Soleil performance because that was one of the most amazing moments.
 



Marec a apríli boli veľmi nepokojné mesiace, ktoré som objavovala večerný život s kamarátkami, spoznávala mnoho ľudí a popravde, tieto dva mesiace by mi v živote ani nechýbali. Snažila som sa spomenúť si aspoň na jeden významný moment alebo udalosť, ktoré sa v priebehu týchto 60 dní stali. no ani fotky mi nič nepovedali. Zachránilo to jediné Hrabovo, kde som strávila Veľkú noc, no ani tá nebola presne taká ako minulé roky. Nuda a ešte raz nuda.

March and April were trully wild months in which I was spendind a lot of time with friends at night meeting new people and truth be told I don't think so  that these 2 months something gave me. I was trying to remember at least one good memory but in 60 days I couldn't find single one. The only nice days I spent in Hrabovo during Easter holiday but again. Boring times.



Máj a Jún ma potrápili hlavne choroby, ktoré nie a nie odísť. To ale všetko viete, pretože práve kvôli tomu som v decembri absolvovala výber mandlí. 
Tieto dva mesiace som ani von často nechodila, no jednu vec som doma robila každý deň - čítanie kníh. Mala som veľa času, veľa kníh  na čítanie a prajem si, aby som mohla toľko čítať aj v roku 2016!

In May and June I was mostly ill. But you already know this because I had to have my tonsils removed because of this.
These 2 months gace me something more. Because I wasn't going out, I spent a lot of time at home doing my most favorite thing - reading books. I wish I'll read this much in 2016!


Na júl som sa tešila celý rok a vedela som aj prečo. Nie, nebolo to kvôli prázdninám. Prekvapilo ma niečo lepšie, iná forma šťastia ako vy už viete.
Do môjho skromného života vstúpil človek, ktorý veľmi zmenil všetko to, čo sa dalo. Zrazu som bola omnoho lepším a novším človekom plným elánu, radosti, smiechu, potešenia a hlavne som bola naplnená láskou. Tejto kapitole života by som sa mohla venovať nekonečne, pretože viem, že s týmto pocitom by som sa naozaj chcela podeliť s každým. Je krásne byť milovaná, no ešte krajšie milovať.

I was really looking forward to July. It wasn't because summer break. Something different and better has surprised me but you already know it.
A new person came into my life and this person changed everything possible. Suddenly I was this better and newer version of me full of joy, happiness and of course love. This is the part of my life I could talk about for hours because I want to share with all of you this beautiful feeling. It's nice to be loved but even nicer to love.




Pre ružové vlasy som sa odhodlala v auguste. Prečo? Puberta ? Možno. No možno to bol aj môj ďalší rozmach, pretože takmer celý rok so svetlými vlasmi ma už naozaj nebavil. Chcela som vyskúšať niečo nové, svieže a hlave letné. Pôvodný plán bola fialová, ale ani tá ružová nebola tak zlá možnosť. Musím povedať, že leto som si naozaj užila. Nebolo také ako minulé roky. Bolo ešte lepšie a zopakovala by som si ho pokojne ešte raz!

I have decided to dye my hair pink in August. Why? Puberty? Maybe. But maybe it was just me being silly again because I was getting pretty bored with my blonde hair. I wanted to try something new (again), fresh and summer-ish. My original plan war light purple but I ended up with pink. I have to say that I honestly enjoyed this summer. It wasn't just like the last summer, it was even better and I would repeat it if I could.



Okej, tak ružová sa dlho nezdržala, priznávam. S príchodom školy, jesene, som nahodila aj ja jesennú hrivu. Čo si budeme hovoriť, september sa ťahal a ťahal a úprimne? Jediné čo mi z neho chýba je kopa voľného času a TEPLO!

Fine then, my pink hair didn't stick around for long time. School time again, autumn and my hair changed its color again. September wasn't special at all but I miss the free time I had and the HOT WEATHER!




K októbru a novembru veľa nemám čo povedať. Tieto dva mesiace boli vyslovene dokonalé. Síce som mala veľa práce do školy a pomaly som už ani nevedela či radšej nechcem, aby na mňa padol meteorit, no v osobnom živote sa mi darilo. Zistila som, že nie je dobrý nápad spriateliť vášho priateľa a kamarátky, lebo sa spiknú v spoločenských hrách proti vám. Zistila som, že mať dve kamarátky, jedného kamaráta a frajera, všetci ľudia, ktorí si rozumejú, je pocit na nezaplatenie. Monopoly večery sú už asi tradíciou!

I don't have much to say about October and November. These 2 were perfect. Even though I had much school work to do and I didn't know if it's better to stay alive or kill myself. I found out that introducing my boyfriend to my girlfriends is not the best idea because then they will make you loose in Monopoly. But having friends and boyfriend that get along well is pretty great too. Our Monopoly nights are a tradition now!


Posledných 31 dní tohto roku boli chaotické. Veľké šťastie sa zmenilo na veľkú bolesť - nie, rozchod som nezažila. Prišla som o mandle v polke mesiaca a to mi tak trocha zničilo aj Vianoce, pretože som sa poriadne nenapapala. Teraz, na Silvestra som si to však kvalitne vynahradila!

Viete, každý rok má svoje čaro. Niektoré, ako ten minulý, prinesú veľa nového, pekného a nezabudnuteľného. Za iba 365 dní sa môže zmeniť celý život len jedným momentom. Môžeme spoznať životnú lásku, nájsť 5 miliónov (to by som teda fakt chcela!) a či poriadne padnúť na kolená nie raz.
Pamätajte, všetko zlé je na niečo dobré. Moja pozitivita ma tento rok držala najmä hore, nemyslím teraz všelijaké úspechy, ale myslím moju náladu a to aká som bola k okoliu. Hoci som to pár krát fakt veľmi pokašlala aj ja, povedala som si, že to každý občas v živote. Môžme robiť chyby, pretože všetko, čo si stanovíme my sami, je dovolené.
Viac vám k tomuto roku nemám čo povedať. Teda mám, ale určite by to nikoho z vás nebavilo čítať. Veľmi som si rok užila, v mnohých situáciách som prežila nekontrolovateľné stavy, stalo sa mi, že mi pár sĺz aj vytieklo, ale plakať ma videli len tí, ktorí pri mne celý čas stáli.
Dúfam, že ste mali úspešný rok aj vy, a že ten budúci bude ešte úspešnejší!


The last 31 days were crazy. A big happiness changed to a big pain - no, I didn't break up with anybody. I was in the hospital but you know this of course and this ruined my Christmas dinner. I wasn't able to eat buch but on New Year's Eve I finally ate everthing I wanted to!

You know, every year has its perks. Some of them, as the persk of the last year, will bring joy and new funny things that you will never forget. It took only 365 days to change a whole life. In 365 days you can meet your life partner, win 5 millions (oh, I want to win so bad!) or you can have a few break downs.
Remember, that everything bad brings something good. My positivity kept me alive this year, my mood was always great and people around me have noticed. A few times I screwed up but that's how life goes. We can make mistakes because everything we say we can, we really can do.
I don't have anything more to say. Well, I have but you probably don't want to read that.
I fully enjoyed last year and I survived uncontrollable laughter or cry but I only cried with people that love and support me.
I hope you had an amazing year and let's ho that this one will be even better!


Bari

Komentáre

Zverejnenie komentára