BTS III.

 

Aj na psa prišiel mráz aneb aj mňa chytila choroba, ktorej som sa asi dva týždne úspešne vyhýbala. Škoda je, že ma privítala presne vtedy, keď sa mi začínajú jarné prázdniny. Tak priveľmi som sa na ne tešila, že sa to prejavilo na mojom zdraví. Ale hovorí sa, že čo ma nezabije, to ma posilní, tak teda budiš. Síce neviem ako zapálená priedušnica (alebo priedušky?) posunie moju osobnosť vpred.
Tento uplynulý týždeň som si povedala, že si oddýchnem od fotenia outfitov. Preto som aj pridala dva nie fashion orientované príspevky, pretože som chcela zistiť čo preferujete viac. Zatiaľ je to vyrovnané, no mám taký pocit, že tá aktivita je vyššia pri mojich outfitoch a pri článkoch s mojím priateľom. Mám pocit, že sem chodíte kvôli nemu, haha :D, prinútime ho k založeniu blogu?
Ako začať príjemnejšie prázdniny ako pohľadom späť do minulosti, do dní kedy som ledva stíhala fotiť outfity? Áno, séria nepodarených záberov je konečne tu. Tie predtým sa vám veľmi páčili, najmä tá prvá. Tak som vybrala naozaj zaujímavé snímky, za ktoré by som sa možno aj mala hanbiť.
Viete, že momentky nie sú mojou silnou stránkou. Horšie je, že niektoré z nich neboli ani momentky, ale boli plánové. Grimasy sa občas objavia na mojej tvári bez môjho vedomia o tom, že ich robím. Ako napríklad môj fish face vyššie.

Told you how my immunity got better but somehow it wasn't that amazing as I though. An illness surprised me this week, just when my spring break started. I was so happy to finally have some free time and now I have to lay at home. But they say that what doesn't kill you only makes you stronger so... I don't know how my illness will make me feel better but whatever. This week I wanted to give myself a pause in fashion oriented posts and outfits. I only wanted to know whether you like outfits more or not. It seems like you like both - outfits and random post. But what you trully love is posts in which features my boyfriend. It feels like you're here just because of him :D let's make him a blogger.
How to start your spring break better than looking back to the time where you had to study a lot? Well, new bts series is finally here. You really liked the 2 previous ones. So I picked interesting images which can throw a little shame on me.
You know that snapshots are not my cup of a tea. It's even worse because there are not all of them snapshots. Grimaces often appear on my face without me knowing about it. For example my fish face.



Bože, ten čas letí. Tieto fotky sú tak staré, že vlastne boli fotené asi iba pred mesiacom. Ide mi v poslednom čase ten čas rýchlejšie a rýchlejšie. Až sa mi zdá, že nestíham ísť s týmto svetom. Môj frajer je s foťákom naozaj zručný. Či som ja jemu zručná modelka neviem posúdiť, najmä pri mojom modliacom obrázku. Tak veľmi mrzlo, že som sa musela pomodliť za lepšie počasie. A keď lepšie počasie konečne prišlo, dlho sa neplánovalo zdržať. Aspoň, že je ten marec tak blízko!
Nechcem teplo len kvôli tomu, že ma unavuje nosiť kabát, ale teším sa naň, pretože konečne budem môcť chodiť reálne von. Veď si to len predstavte - prechádzky, korčuľovanie... znie to až takmer nereálne.

The time flies so fast. It seems like this shoot was like years ago but you know that it wasn't that long ago. I feel like as I get older the time is going faster and faster. It even feels like I don't fit in this world. My boyfriend is really good with camera. I'm not sure if I'm a great model like for example on this photo with my praying pose. I was so mad because the weather was bad so I just had to pray. And when the good weather came, it left immediatelly. Thank god March is so close!
I don't want warm weather just because wearing coat is boring me. I'm exited to go out and be out. Just imagine those nice walks in park, skating... it seems unreal.



Od jednej zimy k ešte väčšej zime. Naozaj som si tento rok prvýkrát v živote užila sneh. Ale užívala som si ho prvých 30 minút pokiaľ ma bavilo hádzať gule do môjho živého terču. Živý terč asi nepoďakoval, ale detská radosť v mojich očiach ho nakoniec presvedčila, že je lepšie nechať sa poguľovať.

From one winter photos to other winter photos. This was the first time ever I liked snowy weather. But I only enjoyed it for 30 minutes by throwing snowballs at my boyfriend. My boyfriend probably wasn't having that much fun but lastly he figured that it's better to be the target.



Tieto fotky mám naozaj rada preto, lebo som z šatníka vytiahla čiapku, o ktorej som už ani nevedela. Je to celkom podivuhodný dôvod, ale skutočne poznáte tú radosť aj vy, keď nájdete medzi svojimi vecami niečo staré, ktoré je opäť v móde. 
To mi pripomenulo fakt, že som našla staré maminine plesové šaty. Majú možno aj 30 rokov  a teraz by sme pokojne také našli v Zare za 100€ a vyššie. Ách, kiežby som sa mohla vrátiť do minulosti, pobrať si nejaké oblečenie a vrátiť sa sem!

I adore these photos because I found a cap that I didn't even know I owned. It's not a traditional reason but I'm sure you know the amazing feeling when you find something in your closet you didn't know you have.
I accidentally found mom's old vintage prom dress. They may even have more than 30 years and they look even better than those they sell in Zara for 100€. I wish I could go back in time and bring myself some vintage clothes.


Príliš veľa vetra, príliš veľa vlasov. Mám také husté vlasy, že ani preriedenie mi niekedy nepomôže. Či už je to prekliatie alebo skôr dar... Oboje v jednom asi.

Too windy, my hair was too messy. I have really thick hair so when I try tu cut them it never helps. Wheter it's a curse or a gift... Maybe it's both in one.



 A fotky z príspevku, ktorí sa vám naozaj veľmi páčil. S Ninou máme na foteniach vždy veľa zábavy, hlavne vtedy, keď práve nepózujem ako normálny človek, ale vymýšľam blbosti. Moja najčastejšia výhovorka? Sme stále deti.
Páčil sa vám dnešný príspevok? Páčil sa vám viac ako prvý a druhý diel tejto série? Určite mi dajte vedieť dole v komentároch, vy viete, že ma vždy teší vaša odozva. <3

Here are some behind the scenes from the shoot you really likes. I always have so much fun with Nina "on set" mostly when I'm doing some crazy faces or I act like a freak. My biggest excuse? We're still kids.
Did you like today's post? Did you like it more or less than previous ones in bts series? I'd be happy to read your comments below as always.



Komentáre

Zverejnenie komentára