SUEDE


Ani neviem ako mi tie prázdniny ušli. Hovorila som si, že pôjdem fotiť každý deň, aby som mala čo pridávať. No to určite. Bola som fotiť raz, aj to sa mi veľmi nechcelo, musela som sa k tomu nútiť. Aspoň som si ale poriadne konečne odpočinula. Vianočné prázdniny síce neboli tak dávno, ale ja som ich preležala doma, lebo som bola po vybratí mandlí. Teraz som nemala žiaden zdravotný problém (konečne!) a tak som mohla stráviť pár dní mimo svojho domova a vypnúť tak nielen zo sociálnych sietí, ale tiež si oddýchnuť od ľudí, ktorých vidievam každý deň či už v škole alebo len na ulici.
Trocha ma mrzí, že som tieto dni voľna iba preležala, no na druhej strane som aj rada, pretože takéto leňošenie mi naozaj chýbalo. Dnes som sa z neho však už úplne musela vyhrabať, začala mi totižto autoškola, ktorej sa nesmierne bojím, ale zároveň sa aj teším na ten moment, keď sa mi do rúk dostane vlastné vodičské oprávnenie. Teda dúfam, že taký moment vôbec nastane.
Chcela by som dať do pozornosti fakt, že som si konečne kúpila čižmy. Vtipné je, že som si ich kúpila až v čase, kedy nás zima (vďaka bohu) už pomaly opúšťa. Upokojujem sa tým, že tieto čižmy aj tak nie sú vhodné do pravej slovenskej zimy, pretože sa v nich budem šmýkať, sú na opätku a sú navyše semišové. Táto kombinácia určite nie je dobrá.

I don't even know how I spent this spring break. I told myself that I would go take photos everyday so I could post posts often. I went taking photos only once and I had to convince myself that I have to. At least I got some rest. I had spent Christmas holiday in pain because I was post-operation but this week I wasn't ill or anything so I could fully enjoy my break somewhere else than home. I wanted to chill without social media or the faces I see everyday in school or in the streets.
It's a pitty that I only layed those days on the sofa but on the other hand I'm glad that I refreshed my mind. Today I had to come back to the reality again because I'm actually a student in a driving school. I'm so afraid but also so excited to have my licence. Well, I hope I'll have my licence!
I wanted to show you my new heeled boots. It's funny that I bought them just when winter is finally leaving. They are not wearable during the traditional slovak  winter because they are heeled and they are from suede. This combo's not compatible with winter.










boots - Sempre / pants - H&M / shirt - H&M / suede coat - ? / bag - Michael Kors

Ako ste trávili tento týždeň vy? Predpokladám, že väčšina z vás si užívala prázdniny, je to tak? A tí, čo sa na ne len chystáte aké máte plány?

How did you spent this week? I suppose most of you had holiday didn't you? And those of you who only will have them what are your plans?

Bari


Komentáre

  1. Juj nové čižmy sú krásne! :) Leňošenie je fajn, ale aj tak si sa mohla prekonať, aby sme sa mi mohli kochať skvelý outfitmi ako tento :D. A autoškoly sa bojím aj ja, až na to, že ja už mám 21 a už by bolo celkom aj treba ten vodičák mať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta bundička je úžasná! A moc ti sluší :)

    http://stylebysabi.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára