BRAIDS


Späť do detských čias, v ktorých som vždy nosila vlasy zaviazané buď do copu alebo zapletené do vrkočov. V poslednej dobe (asi rok, možno dva) som si opäť obľúbila takéto účesy, najmä kvôli škole. Nemám rada, keď mi vlasy padajú do tváre a potom poriadne nevidím na svoj zošit. Pokiaľ ich nemám zafixované v nejakom účese, tak sa neviem poriadne ani sústrediť.
Minule som sa tak sťažovala kamarátkam, že si neviem takéto copíky urobiť sama. Vždy ma fascinovali tie tutoriály na facebooku a instagrame, kde si dievčatá zapletajú bársako vlasy a vždy im to tak skvele vyjde. Mne sa nepodarí ani normálny vrkoč, nie to ešte takýto priberaný, pre mňa je to proste level hard. Povedala som si, že by som sa to naozaj chcela naučiť, aby som stále nemusela otravovať sestru ráno. Lenže to som ešte nevedela, že to naozaj nie je také ľahké ako to vyzerá. Spraviť niečo také niekomu inému je omnoho ľahšie ako sebe samej.
Koniec koncov som si uvedomila, že nie som účesový typ. Som typ, ktorý miluje makeup a veci spojené s ním, ale čo sa vlasov týka - v tom preborník asi nikdy nebudem.
Vďaka bohu, že mám sestru, ktorá mi urobí copánky!

Back to the childhood times with my obsession about braids like these in the photos. I've been obsessed with them for a year or two now again because they are amazing during school days. I don't like it when my hair is falling into my face and then I can't even stay focused on anything. I just have to have them in a ponytail or a braid.
I was complaining my friends about the fact I'm not able to do them myself. I am always amazed by tutorials on facebook or instagram with girls doing different braids and it alwazs turns out Great. My braid has never turned out that great yet, that's the highest level for me. I wanted to really teach that so my sister wouldn't have to make them for me. But I didn't know how actually hard it was. Doing it someone else is way too easier than doing it to me.
Lastly I figured that I'm not a hairstylist type. I'm that type of a girl who loves makeup but I've never been that girl who takes extra minute to do her hair.
Thank god that I have a sister who will do my braids!







 
top - Gate / necklace - Forever 21 / furcoat - New Yorker / jeans - Mango / shoes - Bershka / bag - MK / lipstick - Rimmel 086
 
Nosievate často vrkoče? Ja asi začnem!
 
Do you wear braids like these? I suppose that I will start!
 
Bari
 
 
photos by: Cetysko
 
 
 

 

Komentáre

  1. nápodobně! copánky (zaplétané) mi opravdu nejdou!:/
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež som v poslednej dobe nimi mierne závislá:)) a nič si z toho nerob, že nie si vlasový tip, ja tiež nie:D
    A džínsy sú super!
    Chcela by som ťa pozvať na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkné fotky, jako vždy!:) a copánky ti moc sluší:)
    LadyCaterpillar

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článok a krásne fotky. Veľmi sa mi páči tvoj blog, nechcela by si sledovať navzájom? Ak áno daj mi vedieť. http://andreanalens.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne fotky..kabelka je top :)

    http://www.accessoriesforbeauty.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Copánky mám taky ráda a problém stejnej jako ty, jen mi je bohužel žádná sestra neuplete :-( :-D Když si je pletu sama/snažím se na té hlavě něco vytvořit, je každej jinej.. :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvelý outfit a ešte úžasnejšie prostredie! :) Copánky mi tiež musí zapletať sestra, lebo ja si vlasy tak maximálne celé dopletiem! Možno sa to niekedy naučím, ale skôr pochybujem :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wau, vyzeráš fakt skvele! Ja tiež pri zapletaní potrebujem pomoc :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára