TODAY'S PEOPLE


Dnes som sa naštvala minimálne 10x. A všetko to zapríčinili ľudia, ktorí si asi neuvedomujú svoje činy.
Tak najskôr to bola pani poštárka, ktorá nerada zvoní na dvere. Povedzte mi, prečo nestlačiť ten jeden zvonček a neušetriť tak človeku cestu na poštu, keď je vonku zaparkované aj auto?
Po tomto som sa ponáhľala na autobus, ktorý, samozrejme, meškal ako vždy. Po dvadsiatich minútach čakania na zastávke, kde sa ma malý 4 ročný chlapec stále vypytoval či mu nedám zahrať hry na telefóne (podotýkam, zdá sa, že malé deti sú zlaté, no pokiaľ vás až ťahá za rukávy a vyslovene sa vás to pýta už piaty krát po tom, čo ste mu povedali, že žiadne nemáte, bolo celkom nepríjemné...) sa objavil môj princ na ,,bielom koni". Pokiaľ žijete v meste, tak viete, že mestská hromadná doprava vie byť častokrát nepríjemná. Autobus bol poloprázdny, možno tam dokonca sedelo menej ľudí ako polovica a tak som si sadla sama, vedľa seba som si dala tašku a cestovala. No pani, ktorá evidentne nevidela voľné miesta prakticky všade mi musela nepekne zhodiť tašku a posadiť sa tam. To už som mala našliapnuté. Nemám problém nikomu uvoľniť miesto, ale zhadzovanie tašiek? Naozaj?
Takže som sa dostala na miesto, kde som mala byť už pred pár minútami, možno desiatkami a hádajte čo. Slovensko sa rozhodlo, že víchrica musí prísť práve, keď som zapla foťák. So slzami v očiach (z vetra!) som už len mykla plecami a opäť ma dostala skupina chlapcov, ktorý naschvál, hoci nešli ani cestou, kde sme stáli, nám museli prejsť cez záber a tak nám ukradnúť aj tých pár sekúnd, ktoré som naozaj potrebovala, lebo som sa ponáhľala do autoškoly.
Zobrala som si ponaučenie, že takáto vypočítavá a nevychovaná nikdy nechcem byť. Malé deti, ktoré v prítomnosti rodičom ťahajú cudzím ľudom telefón z ruky, lebo sa chcú hrať zatiaľ čo rodič s tým nič nerobí? Zhadzovanie vecí v autobuse? A v neposlednom rade ľudia, ktorí ešte stále nepochopili podstatu blogovaniu, že to nie je len pretŕčanie sa na ulici. Nechápem ani jednej osobe z týchto, mrzí ma, že ľudia sú dnes zlí, namyslení, robia si srandu zo všetkého, nedokážu byť seriózni a ani féroví. Kiežby tak komunikovali, veď všetci vieme, že pokiaľ si vedľa vás niekto sadne do autobusu, nie je to žiaden problém.

I was pissed today at least 10 times. And it was all because of people who don't realize what they are doing.
Firstly it was the postman who didn't knock on the door. Tell me, is it too hard to knock on the door or did she do it on purpose for leaving me just a paper? And she did know we were homw, trust me.
After this experience I was running to get on the bus but, of course, it was late again. After 20 minutes of waiting where a 4 year old boy was asking me whether I give him my phone to play games (you might say this is cute but after trying to steal the phone from my hands after I told him for the 5th time I don't have any games was getting pretty uncomforatable. And his father was watching.) my ,,man" showed up. If you live in a bigger city, you know buses can be uncomfortable. The bus was almost empty maybe there were about five people so I sat down and put my bag next to another free seat. I was enjoying my road when an older lady came to me and threw down my bag even though there were hundreds of seats. I was holding it in me but I was the most pissed person ever. I don't have any problem having my bag anywhere else if she would ask me. But really?
So I was on the location and just when my camera was ready to make the perfect shots for today's post it got a "little" windy. I almost started crying but heads up. Next, when we were taking photos of our outfits, a group of boys had to mess our shots up and start laughing at us. They even stole the few seconds I had because I was already late to driving school.
I learnt a lot today. And that's who I don't wanna be. Young children trying to get to my phone because they wanna play some games even though I don't have any while their father is watching? Throwing things down in a bus? And lastly, people that still don't get blogging that it is not just posing for some photos? I don't even know who of them was the worst. Today's people are bad, cocky, they make fun of everything and everyone and they can not be serious or fair. I wish they would communicate instead of throwing things from a seat in a bus. It would not be any problem for me moving my bag.







pants - Zara / tee - Bershka /  jacket - Zara / watch - Michael Kors / sunglasses - Mango / shoes - Vans / bag - Michael Kors / lipstick - Maybelline Keep It Classy

Nie každý deň je dobrý deň. Nie každý deň stretávame milých ľudí, ktorí sa na nás len usmievajú. Hádam zajtra svojim úsmevom niekomu deň spríjemním!
Stále za mňa môžete hlasovať v súťaži bloger roka a naozaj by som sa potešila, keby tak aj urobíte. Link je TU.

Not every day is a great day with sunshines and rainbows. Sometimes we meet people who are not as smiley. I hope I will make someone's day better tomorrow with a smile!
You can still vote for me in blogger of the year, category fashion and it would be amazing if you did. The link is HERE.

Bari

Photos by Nikon D7000 (50mm f/1.8)

Komentáre

  1. Áno, áno a ešte raz áno! Toto ti naozaj veľmi pristane! ♥♥
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš úplnu pravdu :) mňa tieto veci dokážu naštvať tiež dosť často, kedže cetsujem skoro každý den MHD .. ľudia sú zvláštni a už to hnevá aj mňa. Niekedy si hovorí, no to teda nie, taká by som nikdy nebola, to by som nikdy neurobila. No dnes sú také veci bohužiaľ "móda". A inak, na fotkách ti to veľmi pristane :) Presne skoro takú istú koženku mám aj ja :) a ak sa môžem spýtať, kde si kúpila tie čierne nohavice? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pants - zara .. máš to tam pod obrázkom :)

      Odstrániť
  3. nádherné fotky, opět!
    moc ti to sluší:)
    vím, o čem mluvíš. Také nemám ráda takové lidi a zvlášť ty nepříjemné "paní" v autobusech.
    Děti mám ráda, ale znám pár nevychovanců. Před pár dny jsem byla s přítelem venku, bylo konečně krásně, oba jsme měli super náladu a když jsme si sedli na náměstí, nestačili jsme se divit. Nějací rodiče - kterým je jedno, že jejich děti běhají po silnici, lezou po kašně, řvou, naráží do jiných dětí se chovali, jako by nic. Jedli spokojeně v restauraci, ale že jejich děti skoro přejelo auto, skoro si rozsekli hlavy nebo téměř zlikvidovali městskou zeleň, nezájem.
    Dostala jsem tik a musela vypadnout, jinak bych profackovala ty děti a stejně tak jejich rodiče, kterým to přišlo v pořádku.
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dnes už je taká doba, čo je naozaj smutné. Ja keď chodím za priateľom do Košíc máme zase s autobusmi opačný problém, pokiaľ prídem na zastavku minutu pred odchodom, môžem sa pozerať akurát tak na zadok autobusu a zamávať mu, keďže tam často autobusy jazdia skôr. A vysmievanie pri tom, ako sa snažím niečo nafotiť na blog.. To poznám už veľmi dobre. Mimochom krásny outfit a máš nádherný úsmev.:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára