KING BLUE PENCIL SKIRT


Je presne 10 hodín večer a ja by som sa mala chystať do postele. No chytá ma múza, ktorá ma teda nekopla už poriadne dlho a bola by škoda, ak by som túto múzu prinútila ísť spať.
Čo fakt nemám za poslednú dobu rada sú urážky cez internet. Nemyslím teraz tie, ktoré sú mierené na moju osobu. Myslím urážky celkovo, či už sú mierené právom alebo neprávom. Internet je plný zlých vecí, každý nás na to upozorňuje, a my sami dobre vieme, že ľudia na ňom na nás nebudú vždy dobrí. Nebudú nám všetko lajkovať či komentovať. Občas si zgustnú na nejakom "disse", ktorý nás samotných prekvapí a dostane do kolien.
Internetových frajerov, ktorí nerobia nič iné, len sedia za počítačom a píšu komentáre, som tu rozoberala viackrát. Títo ľudia mi nie sú teda absolútne sympatickí. Nechcem však nikoho škatuľkovať. Aj ja som už napísala negatívny komentár pod blog, no nikdy to nebolo s cieľom niekoho uraziť alebo ponížiť. Práve naopak. Mám rada konštruktívnu kritiku aj ako spätnú väzbu od vás. Keď sa mi niečo nehodí, povedzte mi to. Keď sa vám niečo nepáči na mojom vzhľade, pokojne sa o to podeľte nižšie. Ale rozhodne nebudem tolerovať urážky či už pod mojimi príspevkami alebo hocikde inde.
Nebudem ich tolerovať ani na profiloch mojich kamarátov,mojich známych. Cielené posmešky, aj o tom táto doba je. Vraj doba. Vlastne celý život. Totižto to tak aj zopár iniciatívov vníma ako súťaž. Kto dá lepší diss komu. A takto sa predbiehajú až napokon dourážajú aj sami seba.
Som veľmi jemná osoba. Nemám rada násilie, nemám rada týranie, nemám rada krik ani hádky. Som citlivá, možno až príliš, a priveľmi dobre sa viem vžiť do situácie toho druhého. Tieto vlastnosti so sebou nesú každodenné utrpenie, keď vidím takéto decká na internete, ktoré sa urážajú. Stojí to za to?  Dourážať sa, prestať sa kamarátiť a stratiť kontakt do konca života?
Nie, nestojí. Urážky nie sú východiskom. Urážky nie sú ani cieľom. Sú to len vývrtky, výhovorky, ktorými sa snažíme občas vykľučkovať z nepríjemých zákrut. Najlepšou obranou je útok a teda, keď nás niekto urazí, chceme mu to dvojnásobne vrátiť. A rany vychádzajúce z našich úst si nevšímame, keďže si myslíme, že robíme správnu vec, Ochraňujeme seba, ale zároveň ničíme toho druhého.

It's 10 o'clock and I am supposed to go to sleep. But again I feel like a muse is about to hit me and in this situation I can't ignore it and just like that close my eyes.
I hate internet insults. I don't mean those who were meant to hurt me. I mean insults in general, whoever said them. Internet is full of bad things and everyone knows that some people can be rude there. They won't like and comment. They will diss you like no one else.
The internet posers who don't do anything else but type negative comments. Those are not my favorite people, they annoy me. But of course I don't want to offend anyone. Even I wrote a negative comment under a post of a random blogger but I never meant to hurt or humillate. I only wanted to give that one my feedback whether it's positive or negative. If you don't like my outfit, tell me. If you don't like how I look, tell me. But remember to be polite whenever writing this comment.
I won't tolerate negative impolite comments on my friends's profiles. Targeted taunts are what this century is about. I mean life. Because some people feel like they are in a competition. Who disses better. And they compete until they diss theirselves.
I'm soft. I don't like violence, I don't like tyrant and I don't like when people are yelling or arguing. I'm sensitive a lot, probably it's not healthy for me to be sensitive this much because I can always understand someone else's situation. These qualities are making me suffer when I see someone hating on another person. Is it even worth it? I mean, hating someone that much and loose a friend forever?
No, it's not. Insults are not the exit. They are not even the goal. They are just some made up excuses we use when we wanna avoid some unpretty situation. The best defense is attacking the other and so when someone insults us we feel like we have to insult him even more. And shots going from our mouths are suddenly invisible because we think we're making a great move. We protect ourselves but we destroy one another.













skirt - Aliexpress / shirt - Bershka / jacket - Pull & Bear / sunglasses - Aliexpress / shoes - imoda.sk / backpack - Tally Weijl / lipstick - Rimmel

Urážky sú niečo, s čím sme sa už všetci stretli. Niekto možno menej, no niekto je terčom dlhodobo. Sú dve možnosti: buď sa s tým naučíme žiť alebo sa s tým naučíme bojovať.
Čo hovoríte na outfit, ktorý som si pre vás dnes prichystala? Mne sa páči obzvlášť tá lokácia!

Insults are something we all have experience with. Some have less and some get insulted daily. There are 2 choices: we can learn to live with it or we can learn to fight it.
How do you like today's outfit? I really love the location and atmosphere!

Bari

Komentáre

  1. Ty fotky jsou vážně hezky nafocené, to místo vypadá suprově a tenhle typ sukně ti moc sluší :) a názor mám stejný, dřív bych taky byla schopná to těmhle "haterům" oplácet, ale teď vím, že nemá cenu, být hnusná zpátky, protože to nikomu nepomůže, jejich názor nezměníme. Taky to nesnáším, i když se mi nelíbí např. nějaké video na youtube, nemusím to přece hned komentovat, stačí kliknout zpět! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny outfit :) Veľmi sa mi páči kombinácia "formálnejšej" sukne a športových topánok :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára