THE BLUE DRESS


Musím sa pochváliť a zároveň aj prezradiť dôvod, prečo nebol príspevok už viac ako týždeň. Mám hneď 2 skvelé správy, ktoré vás pravdepodobne nepotešia tak ako mňa, ale moja duša a telo sa konečne upokojili. Je zo mňa vodič. Úspešne som zvládla túto skúšku a čochvíľa sa môžem pýšiť aj preukazom. Škoda, že nemôžem šoférovať sama, keďže mám 17, no týchto posledných pár dní bolo... ani to nedokážem popísať. Najskôr som mala hrozný stres, učila som sa testy, učila som sa otázky z údržby a samozrejme, bála som sa tej praktickej časti. Nemohla som sa sústrediť vôbec na blog, tak som iba jedla, učila sa a spala. Keď som v pondelok zdolala Everest môjho srdca, čiže vodičák, vedela som, že sa musím nejako odmeniť. Ako by sa žena lepšie uspokojila ako nákupmi?
Minula som všetky úspory, ktoré mali byť na leto, no tá radosť z toho oblečenia (typická žena) mi za to dúfajme stála. Šaty, kabelka, nohavice, tričká... no kúsok, ktorému som sa najviac potešila sú práve tieto modré šaty, ktoré som si skúšala tak pred polrokom v červenej farbe. Asi som jediná žena, ktorej sa na sebe nepáči červená. Páči sa mi na mne iba tmavý odtieň, a ten skoro nikde neviem nájsť. So šatami, ktoré mi sedeli, no nepozdávala sa mi farba, som sa rozlúčila. 
Zľavy v Mangu, ktoré vypukli nedávno, som ako správny nadšenec nemohla nechať bez povšimnutia. Mala som dôvod tam zájsť, a čo čert nenašiel, boli to presne tie isté šaty, do ktorých som sa zamilovala v zime, no boli vylepšené. Boli v mojej obľúbenej modrej farbe. Modrá, ktorá nekričí, no v dave sa tak nestratí. Milujem modrú farbu, pripomínala mi moje oči a tak stačil jeden pohyb kreditkou a už boli moje.
Zabila som teda dve muchy jednou ranou. Vyfintila som sa na leto a tiež som sa (dopredu) odmenila za úspešné zdolanie skúšok. Ale to nebol jediný krát, kedy som sa odmenila. Priznávam sa, že som sa odmenila aj dnes, keď som si urobila menší výlet do Bratislavy aj spolu s najlepšími kamarátkami. Obúchali sme peňaženky a naše šatníky sú o niečo plnšie.
Takéto odmeny by som si vedela predstaviť stále. Aj vy, všakže? Ako sa zvyknete odmeňovať? Máte už po všetkých starostiach a povinnostiach?

I have to show myself a little and tell you the reason why I haven't posted for longer than a week. I have 2 amazing news that you probably won't care about but my soul and my body can finally have some peace. I can safely drive because I have my driving licence done. Unfortunately I'm not 18 yet,, I'm still 17 and I can't drive alone yet but these past few days were... I can't even describe them. At first I was literally so stressed out I was studying all day long and all night long and I was afraid of driving a car in front of the commissioner. I couldn't concentrate on my blog so I only ate, studied and I slept. When I reached on Monday the Everest of my heart by doing it I knew I had to reward myself. How would woman reward herself better than going shopping?
I spent all my money I had saved for summer by buying some clothes (typical woman) but I hope it was worth it. Dresses, purse, culottes, tees... but the piece I found most interesting and I'm most excited about is the blue dress I'm wearing. I found them half year ago but they were in red and because I don't like wearing red things I didn't buy them back then.
The sales in Mango which are now going on were the first ones I noticed. I had a reason to go there mostly because the licence and luckily I found the dress but in this great blue color I fell in love with. This is my ultimate favorite shade of blue. It's the kind of blue that doesn't scream or attention but you can never miss it. I love blue and this shade reminds me of my blue eyes so I bought them immediately and they're mine.
So I did two things - I bought myself a nice dress for the summer and I rewarded myself for getting the driving licence. But truth be told this is not the only time I rewarded myself. I admit I was shopping today, we went with my best friends to Bratislava and we spent tons of money. But our closeths are fuller.
I love these kinds of rewards and I could reward myself all the time. So could you, right? How do you reward yourself? Are your exams done?














the blue dress - Mango / shoes - H&M / bag - Michael Kors / ring - H&M / watch - Michael Kors / lipstick - Mac

Bari

Komentáre

  1. Šaty sú veľmi pekné a tebe to naozaj pristane :) A vidíš ! Zvládla si to ! :) Gratulujem :)
    my post : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naozaj nádherne šaty pristanú ti:) som rada že máš všetko uspešne za sebou:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Si nádherná ako vždy! Úplne ti to pristane :) ja som to spravila tak isto, dokonca dnes, konečne škola za mnou, opravila som si jedinú trojku, ktorá mi vychádzala a čo by bola lepšia odmena ako tmavomodrá tenká letná blúzka ľudového tónu? a sukňa s miliónmi kvetov? Pre mňa naj, noo možno ešte jedlo :D ach taka zmrzka, asi sa pôjdem pošprtať v mrazničke :-D :-D a tebe prajem krásny oddychový víkend nová šoférka slovenských ciest :) B.Deinee

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratulujem :). Pekný putfit a tie šaty sú úžasné.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára