BRIGHTNESS


Ahojte!

Tiež máte pocit, že sa toto leto ľudia iba sťažujú? Moji kamaráti stále iba nadávajú na teplo, že sa neustále potia a topia. Frflú, že sa nemôžu dočkať jesene a zimy, že toto obdobie je to najhoršie aké existuje. Takýchto rozhovor sa pre ich bezpečie ani nezúčastňujem, keďže ja ako milovník tepla zbožňujem tropické teploty a nemôžem sa nabažiť slnečného počasia. Cítim, že okrem vitamínu D nasávam aj vitamín pozitívnej energie. Jaksi som ale jediná.

Sú dni kedy mám aj ja zlú náladu. Ale vždy sa snažím z kyslého citróna urobiť chutnú limonádu. Dnes sa mi to výnimočne podarilo. Už dlho som nezažila takýto príjemný deň plný prekvapení. Ráno, síce som mala pocit, že toto bude ten najosamelejší deň tohto leta, mi prišla krásna sms z polície. Našťastie, polícia mi píše zatiaľ iba pekné smsky a tak som si ráno prečítala, že môj tak vysnený vodičák si môžem prevziať. Následne som urobila to, na čo som sa chystala od začiatku leta - predĺžila som si ISIC, ku čomu som sa nejako nemala. za tie vlaky zadarmo to ale stojí. Toto všetko som stihla ešte doobeda kedy bola obloha ešte zamračená. Rozhodla som sa stráviť tento deň pracovaním - písaním článkov (nájdete ich na www.nakupnyporadcazeny.sk) a čítaním knihy After you. Zavalila som sa ale inou prácou - kosením trávnika a upratovaním domu. Ak by si toto moja mamina prečítala, asi by sama vlastným očiam neverila, pretože málokedy dostanem takúto mániu, že upracem všetko, čo vidím. Táto mánia sa zas nejaký čas ale neobjaví... A aby som zakončila tento pohodový deň dokonalo, obliekla som si tento outfit a šla na kávu a fotenie s Viki. Momentálne mám ešte väčšiu pohodu - v posteli s notebookom na nohách, pustenou hudbou a mojou najobľúbenejšou činnosťou - blogom.

Deň na jednotku s hviezdičkou. Síce som si dala záväzok, že každý deň chcem niečo podniknúť, keď už mám to voľno, no práci sa občas nevyhnem, tak si ju chcem aspoň spríjemniť. Z osamelého dňa sa stal zatiaľ najlepší deň leta. Aký deň z leta je vašim zatiaľ najlepším? Čo ste ten deň robili? :)


Hey there!

Do you feel like everyone's just complaining? My friends are always complaining about the jigh temperature and the sweating. They say they want fall and winter already and that this is the worst season ever. I'm never part of these kinds of talks. They wouldn't probably survive how I love tropical weather and I can't get enough of the sun shining. I can feel that not only vitamin D is getting under my skin but also vitamin of positivity. But I guess I'm only one feeling it.

I also have bad moods from time to time. But I try to make out of lemon a lemonade that's as sweet as possible.Today I went through it. I haven't had this nice day full of surprises for a very long time. In the morning I had a feeling this was going to be the loneliest day ever but a great text from police was recieved. My driver's licence is finished. And I went to get it. Also, I finally updated my ISIC that I wanted to do since summer started. And all of this I had done before lunch when the weather was cloudy and cold. I made a decision to spend the rest of the day working - writing posts (you can find them here www.nakupnyporadcazeny.sk) and reading a book called After you. Instead I did something different - I mowed the grass and cleaned the house. If my mom reads this, she would not believe her own eyes because I don't have the cleaning mood that often. So I predict this mood won't show up any soon again... And to finish this comfy day I went to shoot this outfit with Viki. Now this day is even better - I'm laying in my bed with my laptop, music is on and I'm doing my favorite thing - blogging.

I'm giving this day thumbs up. Even though I promised myself that I would do an activity each day when I'm free but I couldn't escape the work so I only made the day better. From a lonely day to the best day of the summer yet. What's yourfavorite day from summer: What were you doing that day?










crop sweather - 2nd hand (H&M) / skirt - New Yorker / purse - ? / sneakers - Adidas / lipstick - Pupa

Bari

Komentáre

  1. A to mě právě na létě baví, že i z toho nejvíc obyčejného dne se může stát ten nejlepší den léta! :)
    Outfit je povedený :)

    Wishlists | Wishes & Reality | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento článok som rozklikla len kvôli tomu tročku :O WAU... A aj mne sa zdá, že všetci iba nadávajú a pri tom na úplne kraviny :D
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelý outfit! Žltú v šatníku moc nemám, nie je to práve jedna z najobľúbenejších farieb u mňa, no niektoré kúsky sú naozaj krásne a napríklad aj tento top by som brala hneď! Celý outfit krásne prežiari :) A k článku. Takisto sa mi zdá, že všetci v okolí sa len sťažujú. Príde kamarátka, sťažuje sa na zlé počasie - či už prší, svieti slnko alebo sneží. Príde ďalšia, tá sa sťažuje na prácu a takto to ide dookola.Niekedy je naozaj veľmi ťažké zachovať si pozitívne myslenie a dobrú náladu. Naučila som sa radovať sa z maličkostí a odvtedy mám skoro stále dobrú náladu. Niektorí ľudia by sa to mali naučiť takisto. Samozrejme, príde aj u mňa taký deň, keď je nálada na bode mrazu, ale vtedy sa to aspoň nesnažím prehodiť na iného človeka..
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vnoci som pricestovala z Brna :3 spala som do obeda, veľa som jedla a večer som strávila s kamarátmi :) Bol to naozaj pekný deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lusuxní outfit ^_^ příjemně hravý a veselý :) Cappuccino Lover

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už veľmi dlho si chcem kúpiť takúto červenú kabelku, len neviem kde :D moc krásne fotky ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja sa tiež budem musieť pridať k skupine tvojich kamarátov, ktorý leto asi moc nemusia. Teplo mi nevadí keď ležím na pláži a opaľujem sa. Neviem prečo, ale to teplo mi príde úplne iné ako to u nás. Mimochodom ten sveter je krásny!!

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára