BOHO TOP & SUEDE SKIRT


Ahojte!

Musím sa pochváliť, no konečne som navštívila obchod so školskými potrebami, čo som si sľubovala už od minulého pondelka. Nenakúpila som si žiaden zošit, čiže kompletnú výbavu ešte nemám, no počas týždňa sa to budem snažiť napraviť. Namiesto toho som si kúpila naozaj veci, ktoré využijem. Asi už nie som to dieťa, ktoré by všetko farebné chcelo vykúpiť. Alebo sa hrám, že už to dieťa nie som.

Každý rok idem do školy neskutočne namotivovaná. Kúpim si skvelé  veci, aby som sa cítila lepšie, aby som si bezhlavo nahovárala, že tento rok to bude iné, a že tento rok sa budem učiť každý deň, postupne. Asi viete ako to vždy dopadne. Ešte mám 2 roky strednej školy, aby som sa to pokúsila zmeniť, no poznám sa veľmi dobre a dokážem si nahlas priznať, že už sa meniť nebudem.

Keďže dnes bolo skvelých 28 stupňov, rozhodla som sa obliecť si na seba kúsky, ktoré som na sebe celé leto z neznámeho dôvodu nemala. Mám totižto priveľa vecí a rada favorizujem kúsky, preto sa mi niekedy zdá, že vám na blogu ukazujem stále to isté. Pravdou je však to, že doma mám až príliš veľa oblečenia, ktoré nenosím. Napríklad táto boho blúzka, ktorú som si kúpila ešte pred letom. Neviete ako som do nej bola zamilovaná. A viete koľkokrát som ju na sebe toto leto mala? Správne, ani raz, pretože som na ňu zabudla. Podobne to je aj s touto sukňou, ktorú som si kúpila ešte minulý rok. Mala som ju na sebe možno 2x, aj to asi preháňam. A tak dlho som zháňala semišovú sukňu bez gombíkov a iných dekorácií...

Takže dúfam, že sa nebudem ku svojim povinnostiam zo školy stavať tak ako ku svojmu šatníku. Asi si to zase iba nahováram, že tento krát to vyjde, ale za pokus predsa nič nedáme, no nie?

Páči sa vám tento bohémsky outfit?


Hey there!

I have to show myself to you because I finally went to the mall to buy some school stuff which I was promising myself since Monday. I didn't buy any exercise books so I'm still not prepared but I will try to get to that this week. This year I bought things that I will need. I guess I'm not that kid anymore who wants to buy everything colorful in the shop. Or maybe I'm just faking being an adult but actually I want it all.


Every year I'm so motivated when I first go to school. I buy amazing stuff to feel better about myself, to try to convince myself that this year it will be different and I will be studying daily for each subject. But you know how it all ends up. I still have 2 more years to try to change my attitude but I know myself too well and I can say out loud that I'm not changing probably.

Today it was the nicest 28 degrees ever. So I decided to put on summer clothes I didn't wear the whole summer because I don't know why. I have too many clothes and I like to pick my favorites out of them so it seems sometimes that I'm showing you the same on my blog all the time. The truth is I own too many clothes that I don't even wear. For example this boho top that was bought even before summer started. You don't even know how in love I was with it. And how many times I wore it? Right, zero because I forgot about it. And that's how it is with the skirt that was bought last year. I wore it 2 times maybe not even 2. And I wanted it so badly to own a suede skirt without any decoration...

So I hope I won't be acting to subjects the same way I'm acting to my clothes and closet. I'm probably just joking again that this time I will finally try to change but this is just an attempt.

Do you like this boho style on me?









skirt - Stradivarius / top - Reserved / necklace - Zara / backpack - Tally Weijl / sunglasses - Mango / shoes - random shop in Croatia / lipstick - Rimmel 45

Bari

Komentáre

  1. Mně se outfit hrozně líbí - podobnou sukni totiž taky sháním! :D A jinak s přístupem ke škole jsem na tom stejně! :D
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pristane ti to, sukňa aj top sú skvelé!♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tento outfit je za poslednú dobu asi najkrajší (pre mňa). Tá blúzka je neskutočne pekná a pritom je tak jednoduchá. Bari klobúk dole!

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám za sebou prvý školský deň a musím povedať, že už teraz mám toho plné zuby:D Zošity som si síce už nakúpila a v deň ich kúpy som bola nadšená a vytešená do školy, no momentálne som z nej a asi aj z toho počasia chytila depku:D

    Inak pridávam sa k dievčatám, neskutočne ti to svedčí a je to jeden z tvojich najkrajších outfitov:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára