BIONATURAL GIVEAWAY - APPRECIATE YOUR SKIN, HAIR & BODY


Ahoj po dlhej dobe!
Neozvala som sa tu na blogu asi dva týždne. Nebudem sa ospravedlňovať, myslím si, že je pochopiteľné, že niekedy to proste časovo nevychádza. Ako náhradu za to, že som aktívna nebola, som sa rozhodla usporiadať jarnú giveaway. Posledná giveaway bola v decembri, a to je teda už poriadne dávno. Predtým ako vám poviem čo máte urobiť, aby ste giveaway vyhrali, predstavím vám produkty do GA.


Jamajský čierny ricínový olej s aloe vera

Tento ricínový olej mám aj ja. Momentálne ho testujem a zatiaľ som s ním spokojná. 
Na čo sa vlastne používa?
Tento olej môžete používať na vlasy, tvár, telo a obočie.Pomáha pri uštipnutí hadom, pri spálení pokožky, na kožné vredy, opareniny, lišaj, a aj s rôznymi inými problémami ako ekzém a akné. Ale to ešte nie je všetko. Pomáha aj suchým a rozlietaným vlasom a pomáha im aj pri raste. To ešte ale stále nie je všetko. Ak trpíte riedkym obočím, tento olej vám pomôže aj s týmto.


Bio kakové maslo

Kakao zbožňujú všetci a myslím si, že všetci by ste zbožňovali aj toto kakaové maslo. Pomáha na suchú pleť a zabraňuje starnutiu pokožky a tvorbe vrások, čo sa v dnešnej dobe zíde, keďže vrásky trápia čoraz mladšie a mladšie dievčatá. Má na pleť zvláčňujúci a zjemňujúci vplyv a udržuje prirodzenú vlhkosť pleti.

Ak vás niektorý z týchto produktov zaujal (a ja verím, že zaujal), delí vás už len malý krôčik k tomu, aby tieto dva skvelé produkty boli vaše:

1, Odoberte môj blog pomocou Google Friends Connect (GFC) - nájdeš to vľavo hore. Väčšie plus ešte bude, ak budete odoberať aj môj kanál na YOUTUBE, ktorý je TU.
2. Nezabudnite dať like na moju stránku na FB - nájdete ju TU.
3. Po splnení 1. a 2. bodu mi do komentára napíšte prečo vás tieto produkty zaujali. Nezabudnite pripísať váš e-mail!

Výherca bude vybratý pravdepodobne náhodne. Giveaway bude trvať do 17.5!
Ďakujem bionatural.sk za venovanie produkov do GA.

B.

Komentáre

  1. Super Giveaway! Hlavne ma zaujal ten ricinový olej, pretože všetky vymenované veci, mám /trpím nimi, takže by bolo super vyhrať. Tak isto aj pri tom kakaovom masle. :) Zároveň pozývam na svoju Jarnú Giveaway, ktorá prebieha práve teraz na blogu! :)
    GFC: Lea M.
    FB: Lea Mališáková
    Email: lejkamal@gmail.com

    LeušLifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsem rada, ze jsi zpatky :-) Giveaway vypada skvele, olej me zaujal ohledne oboci, ktere mam ridke, takze by me opravdu zajimalo, zda to funguje :-) A kakaove maslo bych vyzkousela na suchou pokozku, se kterou stale bojuji :-)

    GFC : Whatever
    YT : Žanet Kovářová
    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Keďže som teraz celkom spálena po víkende na slnku, ten ricínovy olej by sa zišiel hneď teraz haha, ale na leto bude určite superr, taktiež aj na elektrizujuce vlasy 😩 a maslo by som využila na suchú pleť ktorá ma trápi dlhšie a teraz sa znásobila tým spalením 😔 obe veci vyzerajuu super ! 🙊
    Odoberám ofcourse všadeee 😚 kikbeckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sme radi že si späť, boli by sme radi ak by bolo aj novè video a dúfam že ten olej vyhrám

      Odstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. takze dost ma zaujal ten olej pretoze mam strasne suche vlasy a vobec nic nepomaha, ani kremy ani kokosovy olej nic tak by som ho urcite chcela takisto to kakaove maslo pretoze uz aj na svojej tvari som zbadala vrasky a niesom s tym spokojna:D a odoberam vsade <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je bezva, že jsi zpět. :))
    Giveaway je moc pěkná :)
    Nejvíc mě zaujalo to kakaové máslo, mám moc moc suchou pleť... zajímalo by mě, zda to mà opravdu tak dobré účinky :)
    Všude tě samozřejmě sleduju :))
    Jinak.. YT a FB - Anna Simerkova
    GFC - Annanas
    Mail - annesimerkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zaujala ma všeobecne celá Giveaway :) aj jeden aj druhý výrobok sú iste super a nemám s nimi skúsenosť, takže by potešili :))))
    laura.tkacova@centrum.sk
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všetko splnené :) Tieto produkty ma zaujali hlavne preto l,lebo maju všestranné použitie a zídu sa vždy.Avšak najviac by som asi využila ten olej kedže aj zhustuje obočie,na ktorom sa mi vždy niekto smeje že mi ho nie je vidieť čo ho mám také riedke a malovať si ho nechcem :/
    môj email:mirecka123@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Obidve produkty ma veľmi zaujali, mám rada značku Akamuti, ale toto kakaové maslo som zatiaľ od nich nevyskúšala tak by som to rada napravila. Určite sa mi veľmi hodí keďže pomáha suchej pleti. Tiež ma zaujal ricínový olej, doma mám niekoľko olejov, ale takýto nie. Priznám sa, že túto značku ani nepoznám, ale rada by som ju vyskúšala na vlasy a pleť. :) lucinkabalintova@gmail.com
    GFC, FB: Lucia Balintová
    YT: Lucuushka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahojky :) Takže, ricínový olej ma zaujal preto, lebo mám suché a také, elektrizujúce (ako si povedala, rozlietané) vlasy a už neviem čo s nimi mám robiť, takže by mi to určite bodlo. A taktiež aj to kakaové maslo ma zaujalo pre rovnaký dôvod ako ricínový olej - ani jednu značku som ešte neskúsila, tak prečo to neskúsiť teraz? :)
    P.S.: giveaway končí 10.5., teda na moje narodeniny - bol by to fakt parádny darček!
    môj email: girlwhoisobsessed@gmail.com
    môj blog: www.girlwhoisobsessed.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ricínový olej ma zaujal preto, lebo už dlho zháňam niečo také na moje jemnulinké obočie...kozmetička mi poradila užívať ho na spevnenie, no keď som si ho vypýtala v lekárni, čakala ma nemilá reakcia... lekárnička mi ho nechcela dať a začala sa ma vypytovať na aký účel ho chcem použiť...zostala som ako obarená...to nemyslí vážne...s bio kakaovým maslom ešte skúsenosť nemám no jedno určite viem že kakao MILUJEM a rada skúšam nové veci ...Super GIVEAWAY :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ricínový olej je pre mňa všeliekom. Mám ho vždy po ruke. Používam ho hlavne na obočko, a o kvalitách tejto značky nepochybujem. Kakaové maslo je ako stvorené na moju pleť, ktorá už má čo to odžité... Môj e mail: dankanovotna50@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Olejček ma zaujal kvôli mojím vlasom, moje vlasy sa už dlhšie nevedia rozhodnúť či chcú byť prirodzene kučeravé alebo rovne (dlhšie som si ich žehlila a vlny zrazu začali miznúť :( ). Myslím si, že olejček by mi pomohol a plus by zachránil moje poničené končeky :).
    mail: enjoyeverymoment9@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GFC & FB & YT: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    Ricínový olej ma zaujal pre svoje široké využitie, ale najmä preto, že pomáha s ekzémami, ktoré má, bohužiaľ, moja sestra, a s akné.
    A maslo chcem už dlhšie vyslúšať, keďže mám suchú pokožku a nie je v najlepšom stave.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. :) ahoj
    gfc tento ucet youtube sweetlollipopqueen
    n.princess@azet.sk
    ricinovy olej by som chcela skusit na vlasy a maslo len tak :D milujem maslá

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Bionatural má naozaj skvelú ponuku kvalitných výrobkov :) Telové maslá milujem a toto kakaové som ešte neskúšala, určite by bolo balzamom pre moju suchú pokožku aj pre dušu (svojou vôňou) a ricínový olej by využila moja sestra na akné a vlasy...

    Erika.S@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Super Giveaway :) Mňa zaujal ten olej .. prečo ? Sama neviem ale vyzerá zaujímavo a doteraz som ho nemala ... Milujem keď skúšam nové veci, ktoré som ešte nemala :)
    mail : adrikagundova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. O ricinovom oleji som čitala uz mnohokrat, a zaujal ma, tým, že sa môže použiť v podstate na "všetko". Mám rada take multi-výrobky, ktoré pomáhajú pokožke, vlasom, nechtom, atd atd. Kakaové maslo, nie je o čom, jeho vôňa je nenapodobiteľná a dufam, ze v bio verzii ešte intenzivnejsia.
    Pekné giveaway :))
    mail: domi.behunova@gmail.com

    Podmienky splnené! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. prvý produkt by som určite použila na moje plešivejuce vlasy (ozaj, pĺznem ako pes :D ) no a samozrejme oba na svoju pokožku pretože ktorá žena by preboha nechcela vyzerať skvelo? :D nejaké iné, lepšie dôvody nemám, som človek a našou prirodzenou vlastnosťou je obľuba mať stále niečo nové :) Všetky podmienky splnené!:)
    ema.rydza@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  21. zaujalo ma hlavne to maslo, pretože milujem kakaové maslá! a túto značku nepoznám :) ale samozrejme zaujal ma aj ten olej, a chcem zistiť aké robí zázraky!
    gfc: Ľúbezná
    fb: Ľúbezná
    youtube:Ľúbezná Ľúbezná
    lubeznablog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára