MAKING AN UNPREDICTABLE MOVEMENT - GIVEAWAY!!!


GIVE AWAY YOUR FAVORITE PAGE.

Denník/knihu Wreck This Journal určite nemusím predstavovať. Cez leto som mu prepadla aj ja a verte, že je to závislosť. Myslela som, že ma to po chvíli omrzí, no vždy si rada nájdem chvíľku času a vyplním nejakú z dvojstránok. Čo sa mi na ňom páči je to, že každý máme na konci tejto cesty iný Wreck, no každý pridal rovnaké ingrediencie. Je to super zabiják času pokiaľ vás baví písanie a kreslenie. Taktiež je v ňom aj veľa iných úloh ako napríklad zbieranie a lepenie rôznorodých vecí do vášho denníčka. 

Ako som si ním listovala, našla som stranu, kde bola napísaná veta vyššie. Komu ale svoju obľúbenú stránku dám? Aká je moja obľúbená stránka?


MAKE A SUDDEN, DESTRUCTIVE, UNPREDICTABLE MOVEMENT WITH THE JOURNAL

A sme tu. Robím nečakanú giveaway. Takúto giveaway som pravdepodobne ešte nikde nevidela, nemám pocit, že by toto niekoho napadlo. Pravdepodobne som šialená, ale myslím si, že je to fajn nápad, je to kreatívne a možno sa tento nápad bude pozdávať aj vám.

Čo teda môžte vyhrať?
Vyhrať môžeš moju obľúbenú stránku z Wreck This Journal plus prekvapenie k tomu. Možno to bude paleta očných tieňov, možno parfém, možno ti darujem šteniatko (to asi skôr nie, ale chápete čo som tým chcela povedať, no nie?). Nikto z vás vlastne nevie o čo súťaží, cenu, o ktorú sa hrá zistí až výherca a potom to s vami budem zdieľať samozrejme aj ja. Tak čo, pripravení na giveaway?

Ako sa do giveaway môžete zapojiť?
Veľmi jednoducho. Stačí, ak budeš odoberať môj blog pomocou GFC (nájdeš vľavo hore) a do komentára mi napíšeš tvoj e-mail. Ja potom náhodne vyberiem jedného výhercu, ktorý získa už spomínanú stránku z knihy a prekvapenie k tomu. 

Giveaway bude trvať do mojich menín, ktoré sú 4.12. O deň na to vyhlásim výhercu. Teším sa na to, čo si pre výhercu pripravím. Zaujala vás táto giveaway?


 Bari

Komentáre

  1. Tak tohle je opravdu originální GA Bari, už jen ze zvědavosti se zkusím zapojit. :) Blog samozřejmě odebírám, můj mail:

    jarosova-tereza@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná a nečakaná GA:)
    GFC: vaja vaja
    wendi@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeej to je úplne super!
    vikibatalikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jééj, to je naozaj zaujímavá Giveaway! :)
    GFC: Lea M.
    email: lejkamal@gmail.com

    leuslifestyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám ho taky s musím souhlasit, je fakt super, zabiják nudy ))
    zigish@seznam.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Podle mě skvělý nápad na GA! :)
    hollychicc@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ježiiiiš, toto je úžasne originálne! okamžite sa zapájam,hh
    sledujem ťa ako Girl Who Is Obsessed cez mail girlwhoisobsessed@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Úžasný nápad!! Vážně, úplně jsi mě okouzlila :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skveleeee! ❤
    palacinkabarborka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super :)
    mail : adrikagundova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ach, tak toto je vážne skvelý nápad!
    hellomynameisev@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jéj náhodou je to dosť super a originálny nápad :)
    kakilaaly@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Moc pěkná soutěž! :) sleduji! stepanka.tuckova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tak to je vážně originální giveaway mě osobně by to asi nikdy nenapadlo! Fakt pecka. :)

    beat.tothova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj, táto giveaway je moc originálna a moc sa mi páči že si tam dala aj nejaké prekvapenie =) máš moc pekný blog <3

    zuzka.sakova1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Super originálny nápad! A ďakujem za pozvanie :)
    renuska123@gmail.com

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tak to je skvělá, napaditá a originální giveaway! :))
    anotherdominika@gmail.com

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Milá a hlavne originálna giveaway :-).
    GFC: NINČI
    nina.vincova@gmail.com
    :-)
    www.londongirl01.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Tak toto je veľmi zaujímavá giveaway (:
    GFC : Braylee Dixon
    Mail : braylee.dixon@gmail.com

    Steal Her Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Tak toto je najkreatívnejšia giveaway aká kedy bola ;) môj e-mail laura.grecnarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Super Gveaway ;) A ďakujem za pozvanie :)
    e-mail:sissi123654@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Originálna giveaway, ďakujem za pozvanie :)
    GFC: Klaudy's enjoyment
    email: klaudysenjoyment@gmail.com
    Klaudy´s shopping enjoyment

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Opravdu originální nápad :)
    Jinak sleduji - ani ne tak kvůli giveaway spíš kvůli tomu, že máš fakt kvalitní blog :) (y)
    email: aliauntieofficial@gmail.com
    Cappuccino Lover

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Tak to je fakt super nápad :D skvelá giveaway, som veľmi zvedavá na to prekvapenie :D
    1. sledujem ťa už dávnejšie
    2. girlwithpinknails.ada@gmail.com

    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  25. O knížce jsem neslyšela ale svoje štěstí zkusím moc ráda !
    GFC: Lenny Mali
    withlovelenka@gmail.com
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovedaťOdstrániť
  26. no skusim to :)
    kniha ma laka a dlho hu chcem :D
    gfc tnto ucet
    n.princess(zavinač)azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  27. michaela-kofronova@seznam.cz
    rozhodně originální nápad!
    já tomuto deníku také podlehla, ale mám ho v češtině. zatím jím jen listuji a je mi líto ho ničit :D no uvidíme:)

    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. skvelý nápad Bari :))) rada sa zapojíím

    barbora.surakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Milujem Wreck this Journal. Jeden mám doma, ale vďaka ničeniu je už rozpadnutý. A preto som si kúpila jeho menšiu verziu Wreck this Journal Everywhere. A tento je podľa mňa ešte lepší ako jeho väčší brat.
    Do giveaway sa rada zapojím :)
    Cez GFC ťa sledujem ako Lucia Jakubčáková.
    A môj e-mail: luciajakubcakova11@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Skvelý nápad :)

    viktoria.suchanova1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára