RELAX, DEAR



Najkrajších pár dní za poslednú dobu je za mnou. Som rada, že som si konečne oddýchla od školy, problémov, ale aj od každodenného života, a strávila tak pár dní v prírode. Čo by to bol za pobyt keby som so sebou neťahala foťák? Samozrejme, foťák som nemohla nechať opustený doma a tak som ho vzala pre prípad, že by sa zišiel. A on sa aj zišiel. Síce si nemyslím, že môj outfit je úžasný, a že mi to fituje tak,  že by som to mohla pridať na lookbook a skončilo by to v top outfitoch dňa, no to prostredie okolo - myslím, že môj outfit by aj tak zanikol. A taktiež som so sebou nemala nijaké iné veci, keďže som tam väčšinou chodila v teplákoch a v pyžama. Každopádne, nemohla som dopustiť, aby ste prišli o to prostredie, a tak vám prinášam pár fotiek z Hrabova. Enjoy.
VIDEO Z HRABOVA NÁJDETE TU.

The best days in a couple of months, I am so glad that I have finally taken a break from school, problems and from my everyday routine and spent some time in Tatras. But what kind of holiday would it be if I would not bring my camera? Of course, my camera was there with me because I couldn't just leave it at home. Well, I don't think that my outfit is amazing or outstanding in these photos. I don't think that this is the best one ever and that it would end up #1 on lookbook. But look at that backround! I think that you don't really care about my outfit looking at that backround. I also didn't have anything to wear because I mostly wore  pajamas. Anyway I couldn't hide this amazing place from you so here are some photos from Hrabovo. Enjoy.
MY NEW VIDEO IS UP! WATCH IT HERE.










B. 

Komentáre

  1. beautiful view, nice pics... relaxation..
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/04/live-love-laugh.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekne fotky. zaujal ma ten svetrik, je super. tiez podobny zhanam :)
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. si veľmi krásna:) tie vlasy sú užasne :)

    http://barborasurakova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára