SALES SALES SALES




Sľúbený haul je konečne tu. Keďže sa našiel deň, ktorý som mala čas doma ešte za svetla, môžem vám ukázať aj ja čo som si uchmatla v novoročných výpredajoch, ktoré boli naozaj veľkolepé! Nikdy som v niektorých obchodoch nevidela také zľavy, a keďže som nakúpila veľa vecí za skvelú cenu, pripájam aj pôvodnú, aj cenu, za ktorú som si ja tie veci uchmatla.

I promised you a haul and here it is. I found some free time during day so I took photos of the clothes I bought on new year's sales. They were absolutely huge! I've never seen that enormous price reductions. Just take a look at my clothes which I bought. I also put there the original price and the price I paid. 

podprsenka / bra - H&M 15 7€
slnečné okuliare / sunglasses - Mango 13€
topánky / shoes - Lacoste 130 65€ 






tričko / tee - Zara 15 6€

Síce takéto voľné športovejšie veci ako napríklad toto tričko príliš nenosím, musela som si jedno také zaobstarať do školy. Je z naozaj skvelého materiálu, takže sa v ňom dá pohodlne fungovať celý deň. A podobné som ešte nemala!

I don't like sporty clothes but I had to buy one because of school. The material is amazing so I don't have to tell you how comfortable I feel in it. Also, I've never had a tee like this one.



kabát / coat - Gate 50 30€


tepláky / sweatpants - H&M 10€ (pôvodnú cenu si nepamätám)
sveter / sweather - H&M 25 15€ 

Z mikiny, ktorú som našla v H&M som sa opäť tešila najmä na to, že ju budem nosiť do školy. Je totižto opäť veľmi pohodlná a o tom, že sa mi veľmi páči ani nemusím hovoriť.

Sweather from H&M really made my day when I found it. It's comfy and wearable to school so I'm satisfied again with what I bought.


sveter/ sweather - Zara 25 8€
rolák/ turtleneck - Bershka 13€

Po roláku som pokukovala už naozaj dlho, dokonca som si skúšala presne tento istý, len v inom farebnom prevedení. Tento som tam vtedy nenašla a s tým pásikavým som nebola tak stotožnená. Ešte dobre, že som počkala.

I was searching for a long sleeve turtleneck for ages. I even tried on the same like on the photo but in a different color. Thank God that color didn't fit me at all because this warm color is totally great.


bombera / bomber jacket - Stradivarius 30€
Fajn, táto bombera nebola v zľave, ale úprimne je to tá najlepšia kúpa z celých nákupov.

So this bomber jacket wasn't on sale but it was the best I found in stores.


crop top - Zara 10 6€
turtleneck crop - Zara 25 8€


košeľa / shirt - Gate 15 10€
tričko / tee - Bershka 15 10€


kabát / coat - Mango 100 30€

Toto bola vec, ktorá bola v najväčšej zľave. Sama som tomu nemohla uveriť, keď som sa pozrela na cenovku. Nech už je jar a môžem ho vynosiť, keďže je veľmi tenký.

Nakúpili ste si aj vy počas novoročných výpredajov? V obchodoch ešte stále majú nejaké zľavy, tak ak to vaša peňaženka zvláda (moja nie), tak si bežte uchmatnúť ešte niečo. Ja som sa vybavila sčasti aj na leto (podľa maminy nebol najlepší nápad kupovať crop topy v zime) a dúfam, že na všetky tie veci nezabudnem. Budem rada, ak sa podelíte v komentároch o veci, ktoré ste si kúpili vy :)

This was the most shocking price for me. I couldn't believe it was only 30€. I wish it was spring already so I could wear it.

Did you buy anything during new year's sales? There are still some sales left in stores so if you're purse is full (mine isn't) go and buy yourself a nice thing. I bought myself lots of clothes wearable also during summer so I hope I will not forget them until then. I'll be happy if you'd share with me in the comments what you bought. :)

Bari


Komentáre

  1. ten bomber je fakt mega ♥ aku mas pls velkost?
    sju loves

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I love the sunglasses and the pink bomber jacket, you got some great sale picks! xx

    www.adaliascloset.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tú bomberu som si dávnejšie kúpila aj ja v khaki zelenej farbe, je vážne super!:) a nechce sa mi veriť,že ten trenčkot bol zlacnený až o 70€ wau! paráda, super veci:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tú bomberu som si dávnejšie kúpila aj ja v khaki zelenej farbe, je vážne super!:) a nechce sa mi veriť,že ten trenčkot bol zlacnený až o 70€ wau! paráda, super veci:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kde začať! V prvom rade si to krásne nafotila, ale ty máš vždy prenádherné fotky takže nie je o čom. Super úlovky, všetko, ten rolák a bombera sú super. Nejakú bomberu by som brala aj ja a táto je vážne podarená, takže vóbec nevadí, že nebola v zľave :D. A niektorým ľuďom proste nevysvetlíš, že síce crop topy teraz veľmi nevyužiješ ale v lete budu stáť trikrát toľko :D. Ja som inak kúpila v zľave nízke modré lodičky, balerínky a čižmy a dve blúzky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super hadříky :) http://cchelsieboxforn.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne vecičky.. Ja som tieź podľahla zľavám :) môj chlap už to radšej vzdal a už mi len prispieva.. 😂

    Discoveringglam

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som sa tento rok úspešne novoročným výpredajom vyhol a mám v pláne to dodržať, kedže pri obrovských zľavách vždy kúpim aj to, čo by som si inak nekúpil a ani to nechcem...ale keď vidím tie ceny! :D Ten trench coat z Manga a tie lacoste boty, super úlovky!!! ;)

    www.UntilYouHateMe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára