WHERE TO GET DESIGNER BAGS


Viete aké ťažké je dnes niekomu vyhovieť? Je to nemožné. Stretávam sa denne s rôznymi názormi ľudí, ktorí si ma premeriavajú od hlavy až po päty. Sem-tam im niečo cinkne do oka, zväčša sú to tie drahšie kúsky, ktoré mám na sebe.

Nepovažujem sa za zberateľa drahého oblečenia a doplnkov, no občas si rada urobím radosť. Či už som to ja sama, ktorá si za (podotknem vlastné) peniaze niečo drahšie kúpi, alebo sú to moji rodičia, ktorí ma na sviatok potešia príjemným prekvapením v podobne drahšej kabelky. Bohužiaľ, značky ako Michael Kors, Guess, Moschino, Furla, apod. vzbudzujú v ľuďoch akýsi odpor. Hneď odsudzujú človeka, ktorý vlastní jednu z menovaných značiek. Závery sú dva: buď si o vás myslí, že vlastníte fejk, alebo, že ste tú kabelku dostali od bohatej polovičky, na ktorej sa priživujete. Aby som bola úprimná, aj ja sa niekedy škaredo zatvárim, keď vidím ako dievčatá prezentujú na sociálnych sieťach nepravé falzifikáty za pravé drahé kúsky. Väčšina z nich ani nevie, že Parndorf nie je jediné miesto, kde ich dostať.

Aby som nebola len pesimistická, rada by som prešla k veci a k pointe tohto článku. Na Slovensku nemáme prístup k dizajnérskym kabelkám. Keď aj máme, tento prístup je veľmi obmedzený na málo predajní. Už som zvažovala aj o tom, že si budem objednávať kúsky zo zahraničia, no veľakrát na poštovnom prerobíme. Robila som menší výskum a našla som jeden jediný dôveryhodný (pre mňa) eshop aj s dizajnérskymi kúskami. Je to eshop spartoo.sk, ktorý predáva nielen bežné značkové veci, ale aj luxusné značky a produkty Vivienne Westwood, Ralph Lauren, Kenzo, Moschino a pod. Čo ma však teší najviac je, že nemusím cestovať do preplnených predajní v Rakúsku, kde sa občas rakúšanky aj bijú za kabelky, ale môžem si z pohodlia domova nejakú objednať.

Hneď prvá vec, čo si na Spartoo zamilujete je rozdelenie sekcií. Môžete nakupovať kabelky, ktorých cena nie je trojciferná na jednej stránke, no pokiaľ navštívite sekciu luxusného dámskeho tovaru presne ako ja, váš život sa zmení o 180 stupňov a je možné, že podľahnete nákupom. Síce som sa zamerala na luxusné kabelky, keďže tie sú dneska niečo ako must have, no hovorím aj o iných kúskoch denného nosenia z tohto odvetvia, ktorého množstvo nájdete na ich stránke. Ak ste teda už zamierili k nim na stránku do sortimentu dámskych kabeliek, prajem vám príjemné nakupovanie, nech sa Vaša peňaženka až tak nezblázni! :)









purse - tovar značky Michael Kors / trenchcoat - Mango / shoes - Bershka / dress - Zara / lipstick - Rimmel 45

Bari

Komentáre

  1. súhlasím s tebou, hneď ako má dievča takúto kabelku pozerajú na ňu ľudia inak, jak na nejakú namyslenú pipinku...
    Za outfit ťa musím pochváliť, krásny a ta kabelka sa ti veľmi hodí ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja osobne som to nikdy tak nebrala, skôr, keď som videla dievča s nejakou takou kabelkou som akurát tak ticho závidela:) Hneď, ako si kúpim iPhone šetrím na moju vysnívanú Michael Kors! Outfit je krásny, aj keď nie veľmi môj štýl, tebe veľmi pasuje:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To jsou tak krásný fotky! Hrozně ti to sluší :) a k luxusním značkám - samozřejmě, když to někdo dává přehnaně na odiv, tak to moc správné není... ale jinak je to každého věc, nic špatného na tom nevidím :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelý outfit! :) Ja keď vidím pravú designérsku, tak sa poteším a ticho závidím, ale hlavne (neviem prečo, asi si to tam pri nudnej ceste najviac všímam) v mhdečke stretám tak milión fakeových :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekný, jednoduchý outfit. :) Tá kabelka je krásna ♥

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi sa mi páčia tie pásikavé šaty, sú tak zaujímavo strihané. :)
    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára